ulrik k Skrevet January 8, 2018 Rapporter Share Skrevet January 8, 2018 Har et lille problem, når jeg åbner scene viewer, får jeg på pc 1 det rigtige billede med side menuen med alle scenerne. når jeg åbner den på pc 2, er der kun den første scene.... og uden top og side menuen. er det vindows jeg har trykket en taste kombination som gør at den opføre sig mærkeligt ??? mvh ulrik Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Martin Abildgaard Besvaret January 8, 2018 Rapporter Share Besvaret January 8, 2018 Prøv lige at trykke F11 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 ulrik k Besvaret January 9, 2018 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 9, 2018 17 timer siden, Martin Abildgaard skrev: Prøv lige at trykke F11 Det virker :-) tak for svaret... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
ulrik k
Har et lille problem,
når jeg åbner scene viewer, får jeg på pc 1 det rigtige billede med side menuen med alle scenerne.
når jeg åbner den på pc 2, er der kun den første scene....
og uden top og side menuen.
er det vindows jeg har trykket en taste kombination som gør at den opføre sig mærkeligt ???
mvh ulrik
Link til kommentar
Del på andre sites
2 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts