bozidar Skrevet January 7, 2018 Rapporter Share Skrevet January 7, 2018 Godt nytår til forum. Har lige et par hurtige spørgsmål. I serviceview får jeg fejl på 2 lampe udtag. (og hvorfor kun disse 2 har vel en 10 stk ) Advarsel Sensoren 'Værelse 2 (B) / Lampeudtag (i loft)' melder lavt batteriniveau. Men lampeudtaget er standard relæstyret uden dæmp .og efter min overbevisning uden batteri Nogen der vil kommentere på dette ? Min Domoticz siger at IHC controlleren går ned ca 2 gange om dagen i snit. Er ærligt talt noget overrasket Har heldigvis ikke oplevet det som et problem i praksis ,men er ikke vild med at det en så ustabil. Hvor er det at jeg kan se controllerens oppetid ? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Jacobsen Besvaret January 7, 2018 Rapporter Share Besvaret January 7, 2018 prøv at vedhæfte dit projekt. Måske er der konfigureret nogle (ekstra) forkerte pordukter. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
bozidar Besvaret January 7, 2018 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 7, 2018 5 timer siden, Lars Jacobsen skrev: prøv at vedhæfte dit projekt. Måske er der konfigureret nogle (ekstra) forkerte pordukter. ok værsågod IHC visual projekt.vis Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Jacobsen Besvaret January 7, 2018 Rapporter Share Besvaret January 7, 2018 Umiddelbart ser det rigtig nok ud. Hvis det er hele tiden og gentagne at Batteri alarmen kommer, så ville jeg prøve at slette og indsætte lampeudtaget igen. Måske enda lige oploade projektet uden lampeutaget først. Og så igen med det - og få det linket påny. mht oppetid så ses det i IHC administrator view hvor du kan se controller type og hvilken Firmware der køres. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
bozidar Besvaret January 7, 2018 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 7, 2018 ok Tak Lars Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bjarne Sørensen Besvaret January 9, 2018 Rapporter Share Besvaret January 9, 2018 På 07-01-2018 at 10:09 , bozidar skrev: Min Domoticz siger at IHC controlleren går ned ca 2 gange om dagen i snit. Er ærligt talt noget overrasket Har heldigvis ikke oplevet det som et problem i praksis ,men er ikke vild med at det en så ustabil. Controllenren er ikke nødvendigvis "gået ned". Den er genstartet, man kan se det som en forebyggelse mod at den ville fryse fast og intet virker. Nu kan jeg ikke huske om det er en HW 6.1 du har, har du den kan du prøve at lægge 2.7.199 firmwaren på hvis det er sådan at du kører med 2.7.220. Men der har været et problem med programafviklingen der har fået Watch Dog'en til at hive i nødbremsen og gennemtvinge en genstart. Men bare det ikke sker når konen kommer hvem med armene fulde af indkøbsposer og pir'en i gangen ikke virker og huset er mørkelagt Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
bozidar Besvaret January 20, 2018 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 20, 2018 På 09-01-2018 at 11:26 , Bjarne Sørensen skrev: Controllenren er ikke nødvendigvis "gået ned". Den er genstartet, man kan se det som en forebyggelse mod at den ville fryse fast og intet virker. Nu kan jeg ikke huske om det er en HW 6.1 du har, har du den kan du prøve at lægge 2.7.199 firmwaren på hvis det er sådan at du kører med 2.7.220. Men der har været et problem med programafviklingen der har fået Watch Dog'en til at hive i nødbremsen og gennemtvinge en genstart. Men bare det ikke sker når konen kommer hvem med armene fulde af indkøbsposer og pir'en i gangen ikke virker og huset er mørkelagt Tak for input. det er en 6,2 med 2.8.4 jeg har. Det er i princippet ligegyldigt om den går ned eller genstarter ,"konsekvenserne" er de samme. Men det er ikke et problem for Domoticz mere , og har ikke oplevet det som et problem i praksis. Den genstarter på nogle sjove tidspunkter. fx 04. 30. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts