Christian Bille Skrevet January 3, 2018 Rapporter Share Skrevet January 3, 2018 Hej Forum Har en Controller 6.1, hvor jeg lige har opdateret SW til 2.7.199, hvilket også gik fint igennem. Men jeg kan endnu ikke logge på via USB, og har fået fortalt at jeg skal have fat i jawa version 8U66. Har været på oracels hjemmeside, men får ikke lov at downloade (uden login)! Er der nogen der har et link til denne version af Jawa? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars1 Besvaret January 3, 2018 Rapporter Share Besvaret January 3, 2018 Find tråden Java problemer igen igen igen. Der er beskrevet hvordan du får senest Java til at virke sammen med de forskellige firmware versioner fra LK. Det login der kræves til Oracle's download site er ikke anderledes en det som kræves på LK's support site. Du kan bare oprette dig selv. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Christian Bille
Hej Forum
Har en Controller 6.1, hvor jeg lige har opdateret SW til 2.7.199, hvilket også gik fint igennem.
Men jeg kan endnu ikke logge på via USB, og har fået fortalt at jeg skal have fat i jawa version 8U66.
Har været på oracels hjemmeside, men får ikke lov at downloade (uden login)!
Er der nogen der har et link til denne version af Jawa?
Link til kommentar
Del på andre sites
1 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts