Szafranski Skrevet January 1, 2018 Rapporter Share Skrevet January 1, 2018 Håber der er en af jer fb hajer, som gider lave en ændring i 1.4.01g. Bruger blokken til at styre musik i bad. Tænder på pir i bestemt tidsrum, men har brug for at kunne overstyre. Konstant funktion kan godt tænde, når jeg har brug for dette uden for tidsrum, men kan ikke slukke hvis jeg ikke gider musikken. Så det er en form for spærring, men den skal nulstilles x antal tid efter endt pir aktivitet eller sluk alt aktiveres. Håber der er en som kan afhjælpe mit problem Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Henning Pedersen Besvaret January 1, 2018 Rapporter Share Besvaret January 1, 2018 Jeg løb tør for tid - men kan dette bruges. sza.vis Jeg valgte at lave det hele fra bunden. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Szafranski Besvaret January 1, 2018 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 1, 2018 1 time siden, Henning Pedersen skrev: Jeg løb tør for tid - men kan dette bruges. sza.vis Jeg valgte at lave det hele fra bunden. Prøver den i morgen, men er sikker på den er tip top. Takker ;-) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Henning Pedersen Besvaret January 2, 2018 Rapporter Share Besvaret January 2, 2018 Tak for tilliden, den havde dog et par småfejl. Lidt om blokken: For at sætte konstant on/off holdes indgangen i hhv. 2,5 og 5 sek. PIR spæres i 5 sek. efter "Sluk". PIR holder musikken spillende efter uret er gået Off. sza.vis Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Szafranski Besvaret January 2, 2018 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 2, 2018 8 timer siden, Henning Pedersen skrev: Tak for tilliden, den havde dog et par småfejl. Lidt om blokken: For at sætte konstant on/off holdes indgangen i hhv. 2,5 og 5 sek. PIR spæres i 5 sek. efter "Sluk". PIR holder musikken spillende efter uret er gået Off. sza.vis Nu har jeg ikke fået prøvet den endnu. Men kan se du skiver at musikken holdes spillende efter ur er gået off. Det er meningen at den kun skal aktiveres af pir i et bestemt tidsrum (ur) og der efter kunne aktiveres manuelt. Og selvfølgelig slukkes manuelt, hvis musik ikke ønskes. Er der ingen mulighed for at lave manuel tænd/sluk som alm kip? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Henning Pedersen Besvaret January 2, 2018 Rapporter Share Besvaret January 2, 2018 Blokken holder via PIR, musikken spillende hvis det er startet og uret går Off. Dvs.hvis uret er On og du går ind i rummet så starter musikken, hvis uret går Off mens du er i rummet så fortsætter musikken. Forlader du rummet og musikken stopper, så starter det ikke igen. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Szafranski Besvaret January 2, 2018 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 2, 2018 38 minutter siden, Henning Pedersen skrev: Blokken holder via PIR, musikken spillende hvis det er startet og uret går Off. Dvs.hvis uret er On og du går ind i rummet så starter musikken, hvis uret går Off mens du er i rummet så fortsætter musikken. Forlader du rummet og musikken stopper, så starter det ikke igen. Super. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Szafranski
Håber der er en af jer fb hajer, som gider lave en ændring i 1.4.01g.
Bruger blokken til at styre musik i bad.
Tænder på pir i bestemt tidsrum, men har brug for at kunne overstyre.
Konstant funktion kan godt tænde, når jeg har brug for dette uden for tidsrum, men kan ikke slukke hvis jeg ikke gider musikken.
Så det er en form for spærring, men den skal nulstilles x antal tid efter endt pir aktivitet eller sluk alt aktiveres.
Håber der er en som kan afhjælpe mit problem
Link til kommentar
Del på andre sites
6 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts