Henrik Gundertofte Skrevet December 28, 2017 Rapporter Share Skrevet December 28, 2017 Hej. Jeg sælger min Visual 2 HW 6.1 controller, da jeg skifter til visual 3. Der medfølger antenne & kabel, den har ligget i flere år inden den blev taget i brug - så den er helt ok pris 800,- Mvh. Henrik Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Peter Ingsø Laursen Besvaret December 29, 2017 Rapporter Share Besvaret December 29, 2017 4 timer siden, Henrik Gundertofte skrev: Hej. Jeg sælger min Visual 2 HW 6.1 controller, da jeg skifter til visual 3. Der medfølger antenne & kabel, den har ligget i flere år inden den blev taget i brug - så den er helt ok pris 800,- Mvh. Henrik Hej Henrik, Den kunne jeg godt være i markedet for.... Kender du evt betydende forskel på HW 6.1 og 6.2? mvh Peter Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henrik Gundertofte Besvaret December 29, 2017 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 29, 2017 Hej Peter Jeg mener at forskellen ligger i mængden af hukommelse (ram), men prøv at søge forum for en bedre beskrivelse af forskel. Mvh. Henrik Peter Ingsø Laursen 1 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Nicolairund Besvaret December 29, 2017 Rapporter Share Besvaret December 29, 2017 Er den med Lan indgang? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henrik Gundertofte Besvaret December 29, 2017 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 29, 2017 Hej igen. Ja det er den - den kan programmeres både via usb & lan, det er modellen med viewer indbygget. Mvh. Henrik Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jan1200 Besvaret December 29, 2017 Rapporter Share Besvaret December 29, 2017 Jeg vil gerne købe den - pm sendt. mvh Jan Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts