Christian Bille Skrevet December 28, 2017 Rapporter Share Skrevet December 28, 2017 Hej Forum Jeg har fået fat i en IHC controller Ver.2(hw6.1), og har lidt problemer med at fonbinde til den. Har forsøgt at koble mig på med et usb kabel, og logge ind via browseren. Der skriver den "usb forbindelse mislykkedes", og hvis jeg prøver via firmwareuploader, står den bare og prøver at forbinde uden held. Men starter jeg selve IHC softwaret, er den forbundet nede i højre hjørne. Jeg ønske at opsætte den så jeg kan forbinde til den via IP. Hvad gør jeg galt? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars1 Besvaret December 28, 2017 Rapporter Share Besvaret December 28, 2017 Hvilken version af Visual har du installeret? Jeg har selv problemer med firmware loaderen fra Visual før 2.7.199, men ikke efter. Problemet eksister kun på mine windos 7 maskiner. Ikke på min gamle XP. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Christian Bille Besvaret December 28, 2017 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 28, 2017 Hej Lars Jeg har 2.7.349 og en win7 pc Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars1 Besvaret December 28, 2017 Rapporter Share Besvaret December 28, 2017 Den version burde virke. Prøv evt. at installer den igen, og boot din PC efter installation. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 juulhareskov Besvaret December 29, 2017 Rapporter Share Besvaret December 29, 2017 Lige mine 2 cent - Husk at 6.1 ikke virker med seneste Java (https://www.schneider-electric.dk/da/faqs/FA320275/) I praksis betyder det at den ikke kan bruges med SceneView etc. Jeg har selv 6.1, og bruger den kun i forbindelse med LK Visual. Har en gammel laptop, hvor Java er den gamle version, som jeg kun bruger hvis jeg skal forbinde mig til controlleren via f.eks. admin etc. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars1 Besvaret December 29, 2017 Rapporter Share Besvaret December 29, 2017 7 minutter siden, juulhareskov skrev: Lige mine 2 cent - Husk at 6.1 ikke virker med seneste Java (https://www.schneider-electric.dk/da/faqs/FA320275/) I praksis betyder det at den ikke kan bruges med SceneView etc. Jeg har selv 6.1, og bruger den kun i forbindelse med LK Visual. Har en gammel laptop, hvor Java er den gamle version, som jeg kun bruger hvis jeg skal forbinde mig til controlleren via f.eks. admin etc. HW 6.1 virker fint med seneste Java. Du skal bare følge workarounden som er beskrevet i tråden Java problemer igen igen igen. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Christian Bille
Hej Forum
Jeg har fået fat i en IHC controller Ver.2(hw6.1), og har lidt problemer med at fonbinde til den.
Har forsøgt at koble mig på med et usb kabel, og logge ind via browseren.
Der skriver den "usb forbindelse mislykkedes", og hvis jeg prøver via firmwareuploader, står den bare og prøver at forbinde uden held.
Men starter jeg selve IHC softwaret, er den forbundet nede i højre hjørne.
Jeg ønske at opsætte den så jeg kan forbinde til den via IP.
Hvad gør jeg galt?
Link til kommentar
Del på andre sites
5 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts