Gilbert Skrevet December 27, 2017 Rapporter Share Skrevet December 27, 2017 Er der en som lige kan en hjælpe med om man kan have eks ihc controller v3 og 72w strøm forsygning i en lukket p-boks? eller skal den have noget varme afledning, når der ikke nogen luft udskiftning. Evt nogle som har en god ide til udendørs montering af ihc til wireless Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars1 Besvaret December 27, 2017 Rapporter Share Besvaret December 27, 2017 Om en IHC controller og strømforsyning kan sidde i en p-boks skal jeg ikke kunne sige, men lave en varme tabs beregning, så skulle du få svaret. Alt IHC materiel er IP20 (normal utæt) klassificeret såvidt jeg husker, så hvis du vil have det siddende uden for, skal det monteres i dertil egnede bokse etc. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Peter Holm Larsen Besvaret December 29, 2017 Rapporter Share Besvaret December 29, 2017 Jeg har en gang set i en bolig at de havde installeret opus udendørs afbrydere med en fjeder i som var forbundet til et 230 v input modul derved fik de det til at virke udenfor - men kræver kabling og dur ikke i wireless Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars1 Besvaret December 29, 2017 Rapporter Share Besvaret December 29, 2017 1 time siden, Peter Holm Larsen skrev: Jeg har en gang set i en bolig at de havde installeret opus udendørs afbrydere med en fjeder i som var forbundet til et 230 v input modul derved fik de det til at virke udenfor - men kræver kabling og dur ikke i wireless Det er en meget brugt løsning. Man kunne også bare have brugt denne løsning http://www1.lk.dk/servlet/context?n1=3&n2=20&n3=1&n4=174&n5=16 så kan man monter FUGA svagstrømstryk udendørs. Det burde også virke med et wireless svagstrøms tryk. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Gilbert Besvaret December 29, 2017 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 29, 2017 Det jeg er interesseret i er kun controller og strømforsyning i et ip44 miljø som minimum. og lk's p-bokse er meget fine med din skinne etc. Men kan ikke finde ud af om det går uden luft udskiftning Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Gilbert
Er der en som lige kan en hjælpe med om man kan have eks ihc controller v3 og 72w strøm forsygning i en lukket p-boks?
eller skal den have noget varme afledning, når der ikke nogen luft udskiftning.
Evt nogle som har en god ide til udendørs montering af ihc til wireless
Link til kommentar
Del på andre sites
4 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts