Jakob_Eg Skrevet December 23, 2017 Rapporter Share Skrevet December 23, 2017 Hej Er der nogen som ligger inde med en komplet samling at de gamle alarm funktionsblokke? Jeg tænker på de funktionsblokke som hedder 6.2.02.#1b, 6.2.02.#2b, 6.2.02.#3b osv Jeg synes at der mangler mange funktionaliteter i de nye alarm blokke, som det ser ud til der har været i de gamle. Desværre kan jeg kun finde en beskrivelse af dem, ikke selve filen. Håber jeg er heldig, der er nogen som stadig bruger dem og vil sende dem til mig, eller oprette dem under download. Mvh Jakob Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 TorbenSørensen Besvaret December 24, 2017 Rapporter Share Besvaret December 24, 2017 Har vedhæftet mappe med 6.2.02#xb og 6.3.04#x inkl. pdf med vejledning... 06a. Alarm.zip Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Jakob_Eg
Hej
Er der nogen som ligger inde med en komplet samling at de gamle alarm funktionsblokke?
Jeg tænker på de funktionsblokke som hedder 6.2.02.#1b, 6.2.02.#2b, 6.2.02.#3b osv
Jeg synes at der mangler mange funktionaliteter i de nye alarm blokke, som det ser ud til der har været i de gamle.
Desværre kan jeg kun finde en beskrivelse af dem, ikke selve filen.
Håber jeg er heldig, der er nogen som stadig bruger dem og vil sende dem til mig, eller oprette dem under download.
Mvh Jakob
Link til kommentar
Del på andre sites
1 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts