cis2131 Skrevet December 22, 2017 Rapporter Share Skrevet December 22, 2017 Her kan man komme med ønsker til hvad der skal være med i næste version af IHC-Bridge. Feks. har jeg fået forespørgelser på: Intergation til flere TV mærker Support for uni dimmere. Mulighed for backup af indstillinger. Integration til Linkplay baserede Multiroom højtalere. Bedre support for trådløse lysdæmpere. Mulighed for at sende WOL pakker. Indstilling af setpunkter for IHC temperatur. Support for http kald til 3. parts produkter. Support for funktionsblokke. Mulighed for at stoppe og starte IHC servicen fra web. Kom endelig med jeres ideer / Ønsker, så ser jeg på hvad der kan lade sig gøre. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
1 Thomas Hvenegaard Besvaret January 12, 2018 Rapporter Share Besvaret January 12, 2018 Integration til Z-wave enheder Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Bjarne Sørensen Besvaret December 22, 2017 Rapporter Share Besvaret December 22, 2017 Push besked ved low battery i wireless enheder. Integration med unifi cams. Dash board. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 cis2131 Besvaret December 22, 2017 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 22, 2017 1 minute ago, Bjarne Sørensen said: Push besked ved low battery i wireless enheder. Integration med unifi cams. Dash board. Hej Bjarne Tak for tilbagemelding. For at kunne sende den push besked, så skal jeg have adgang til IHC logfilen.. Det har jeg endnu ikke fået kikket på hvordan man gør. (Hvis der er nogle som hat indsigt i hvordan den hentes, så sig endelig til). Kan du uddybe hvad der skulle være på det dashboard (udover hvad jeg har på status siden). Vedr. Unifi kameraer, så burde det være muligt at lave noget, men kan det måle sig med deres egen app?.. Hvordan havde du forestillet dig det skulle integreres?. Claus Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Bjarne Sørensen Besvaret December 22, 2017 Rapporter Share Besvaret December 22, 2017 3 minutter siden, cis2131 skrev: Hej Bjarne Tak for tilbagemelding. For at kunne sende den push besked, så skal jeg have adgang til IHC logfilen.. Det har jeg endnu ikke fået kikket på hvordan man gør. (Hvis der er nogle som hat indsigt i hvordan den hentes, så sig endelig til). Kan du uddybe hvad der skulle være på det dashboard (udover hvad jeg har på status siden). Vedr. Unifi kameraer, så burde det være muligt at lave noget, men kan det måle sig med deres egen app?.. Hvordan havde du forestillet dig det skulle integreres?. Claus Vedr dashboard måske noget álá Visility hvor alt husstyring er samlet i et. Sonos, varmestyring, videoovervågning osv. Ellers har jeg ikke gjort mig specielle tanker omkring det. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 hrravn Besvaret January 2, 2018 Rapporter Share Besvaret January 2, 2018 Mulighed for at styre Sonos grupper / ophæve grupper. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 LarsC Besvaret January 12, 2018 Rapporter Share Besvaret January 12, 2018 Integration til BlueSound Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Rise Olsen Besvaret January 13, 2018 Rapporter Share Besvaret January 13, 2018 Integration med Netatmo Weather Station (https://www.npmjs.com/package/homebridge-netatmo) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 cis2131 Besvaret January 14, 2018 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 14, 2018 On 2/1/2018 at 9:26 PM, hrravn said: Mulighed for at styre Sonos grupper / ophæve grupper. Det kan jeg godt styre, kan bare ikke gennemskue hvordan det skal laves i homekit, den er jo lidt begrænset til knapper og slidere). Claus Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 cis2131 Besvaret January 14, 2018 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 14, 2018 On 13/1/2018 at 1:47 PM, Rise Olsen said: Integration med Netatmo Weather Station (https://www.npmjs.com/package/homebridge-netatmo) Det burde ikke være svært.. Jeg skriver den på listen. Claus Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 hrravn Besvaret January 22, 2018 Rapporter Share Besvaret January 22, 2018 På 14-01-2018 at 22:23 , cis2131 skrev: Det kan jeg godt styre, kan bare ikke gennemskue hvordan det skal laves i homekit, den er jo lidt begrænset til knapper og slidere). Claus Det er ikke nødvendigt med tilføjelse til Homekit. Problemet opstår hvis højtalerne har været grupperet anderledes end der er lavet opsætning til i IHC-Bridge, så kan de ikke startes fra IHC tryk / IHC blok før de er grupperet rigtigt igen. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Casper L Besvaret February 14, 2018 Rapporter Share Besvaret February 14, 2018 Mulighed for at installere IHC Bridge på andet end Raspberry Pi, f.eks. ubuntu via et standard script eller blot en vejledning :-) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 DR6 Besvaret February 15, 2018 Rapporter Share Besvaret February 15, 2018 mulighed for 2 controller på samme IHC Bridge styring. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 cis2131 Besvaret February 15, 2018 Forfatter Rapporter Share Besvaret February 15, 2018 2 hours ago, DR6 said: mulighed for 2 controller på samme IHC Bridge styring. Jeg tror ikke dette vil være så svært at lave, dog antager jeg at det er meget store installationer og man derfor godt kunne forestille sig at det rammer 100 enheders grænsen for 1 udstyr i homekit, så det skal nok laves support for at dele Kanaler over i flere. Er der andre som kan se anvendelse for flere controllere?, og skal det kunne andet en nu ? (Feks binde ind og udgange sammen på tværs). Claus Kristian Thorsen 1 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Kandersen Besvaret February 15, 2018 Rapporter Share Besvaret February 15, 2018 3 timer siden, cis2131 skrev: Er der andre som kan se anvendelse for flere controllere?, og skal det kunne andet en nu ? (Feks binde ind og udgange sammen på tværs). Det giver vel reelt ingen mening at have få muligheden for 2 eller flere controllere, og ikke kunne binde dem på tværs? Altså bortset fra hvis det er 2 controllere som ikke er på samme installation/lokation, og derfor ingen behov har for at kunne binde dem sammen. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 cis2131 Besvaret February 15, 2018 Forfatter Rapporter Share Besvaret February 15, 2018 4 minutes ago, Kandersen said: Det giver vel reelt ingen mening at have få muligheden for 2 eller flere controllere, og ikke kunne binde dem på tværs? Altså bortset fra hvis det er 2 controllere som ikke er på samme installation/lokation, og derfor ingen behov har for at kunne binde dem sammen. Det åbenlyse, ar jo bare at tage ind og udgange fra flere controllere, og putte dem i homekit. Så her får man automatisk muligheden for at lave nogle Automationer. Spørgsmålet gik mere på om der var andre funktioner som man kunne få brug for, ja og også om det var controllere i samme hus, eller ej. Claus Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 DR6 Besvaret February 16, 2018 Rapporter Share Besvaret February 16, 2018 14 timer siden, cis2131 skrev: Det åbenlyse, ar jo bare at tage ind og udgange fra flere controllere, og putte dem i homekit. Så her får man automatisk muligheden for at lave nogle Automationer. Spørgsmålet gik mere på om der var andre funktioner som man kunne få brug for, ja og også om det var controllere i samme hus, eller ej. Claus Det jeg tænkte på var så jeg kunne styre F.eks. sonos fra begge controllere via en afbryder, eller noget i den stil. og ja det er i samme hus. Nu har jeg først lige fået installeret bridge så ved ikke helt hvad der er muligheder for kommunikation over til den anden controller når ikke kan komme på. hver controller tager hver deres halvdel af huset med Lys og varme styring. Peter Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lyngby Besvaret February 23, 2018 Rapporter Share Besvaret February 23, 2018 Hejsa, Lige et par forslag/ønsker Jeg har købt en elgato eve weather, den integrere med apple homekit, det kunne være smart, hvis man kunne tilføje andre apple homekit enheder til IHC-bridge. Integration af netværkskameraer , så man fx. kunne bruge dem til tilstedeværelse mv. Michael Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 cis2131 Besvaret February 23, 2018 Forfatter Rapporter Share Besvaret February 23, 2018 5 hours ago, Lyngby said: Hejsa, Lige et par forslag/ønsker Jeg har købt en elgato eve weather, den integrere med apple homekit, det kunne være smart, hvis man kunne tilføje andre apple homekit enheder til IHC-bridge. Integration af netværkskameraer , så man fx. kunne bruge dem til tilstedeværelse mv. Michael Du kan integrere kameraer via scener i version 2.10, men ikke i homekit endnu. Hvis dit kamera understøtter scripts, så kan tilstedeværelses funktionen i homekit aktiveres via http kald. Sig til hvis du har brug for at vide hvordan. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Kristian Thorsen Besvaret March 12, 2018 Rapporter Share Besvaret March 12, 2018 På 16-02-2018 at 13:37 , DR6 skrev: Det jeg tænkte på var så jeg kunne styre F.eks. sonos fra begge controllere via en afbryder, eller noget i den stil. og ja det er i samme hus. Nu har jeg først lige fået installeret bridge så ved ikke helt hvad der er muligheder for kommunikation over til den anden controller når ikke kan komme på. hver controller tager hver deres halvdel af huset med Lys og varme styring. Peter Jeg har samme setup 1 controller til st. etage og 1 controller til kælder Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Mogens skøtt Besvaret July 9, 2018 Rapporter Share Besvaret July 9, 2018 Mulighed for Denon Heos højtalere. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Soylant Besvaret September 12, 2018 Rapporter Share Besvaret September 12, 2018 mulighed for selv at kunne ligge plugins på homebridge, Tænker lidt at der allerede er lavet plugins til feks. Jablotron alarm, Ubiquiti Kamrera, Bose Soundtouch, SamsungTV osv. osv. som feks. er nogen jeg bruger på en anden homebridge, men det kunne være fedt med kun en installation. Mulighed for at kunne køre det i Docker, tænker på folk der allerede har en NAS som feks. Synology så skulle man ikke have en boks mere. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Esben Uth Besvaret October 16, 2018 Rapporter Share Besvaret October 16, 2018 Jeg er med på z-wave vognen. Samtidig ejer jeg et sony bravia tv. Så at kunne få det med indover ville også være rigtigt fint. Dog er z-wave et større issue for mig. Rigtigt godt arbejde indtil videre ! Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Peter Svendsen Besvaret October 19, 2018 Rapporter Share Besvaret October 19, 2018 Hvad med interface til Airthings Wave, det er Radon, CO2, .... måler til at hjælpe med at måle indeklimaet. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lyngvej Besvaret October 23, 2018 Rapporter Share Besvaret October 23, 2018 Mulighed for at bruge USB i stedet for SD kort Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Rise Olsen Besvaret August 10, 2019 Rapporter Share Besvaret August 10, 2019 Adgang til IHC-Bridge logfil, så man selv kan fejlsøge. Mulighed for at slå moduler til/fra f.eks. Sonos, IFTTT Mulighed for at slette IFTTT Maker Key Integration med flere tv. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
cis2131
Her kan man komme med ønsker til hvad der skal være med i næste version af IHC-Bridge.
Feks. har jeg fået forespørgelser på:
Kom endelig med jeres ideer / Ønsker, så ser jeg på hvad der kan lade sig gøre.
Link til kommentar
Del på andre sites
28 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts