Aimo Skrevet December 21, 2017 Rapporter Share Skrevet December 21, 2017 Hej, Jeg har lavet en guide til hvordan man kommer til at styre sit Heos by Denon igennem IHC Captain, ligesom man kan med Sonos. Jeg har vedhæftet en PDF, håber det kan bruges! Med venlig hilsen Aimo Heos med ihc captain.pdf Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikkel Skovgaard Besvaret December 21, 2017 Rapporter Share Besvaret December 21, 2017 9 minutter siden, Aimo skrev: Hej, Jeg har lavet en guide til hvordan man kommer til at styre sit Heos by Denon igennem IHC Captain, ligesom man kan med Sonos. Jeg har vedhæftet en PDF, håber det kan bruges! Med venlig hilsen Aimo Heos med ihc captain.pdf Tak. Jeg laver noget support for det "ordentligt" desværre er heos upnp ikke ret godt til at opdage afspiller med. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Aimo Besvaret December 21, 2017 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 21, 2017 6 hours ago, Mikkel Skovgaard said: Tak. Jeg laver noget support for det "ordentligt" desværre er heos upnp ikke ret godt til at opdage afspiller med. Det kunne være kanon med et plugin som det du har til sonos! Jeg er ikke den store troldmand når det gælder internetprotokoller, men hvis du vil opdage afspillere, så skulle alle afspillere gerne dukke op når du kalder heos://player/get_players. Det svar der kommer tilbage er i Json format, og der tænker jeg da godt man kan hive navn og Pid ud for alle afspillere og gemme i en liste... Undskyld hvis jeg har misforstået noget! Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikkel Skovgaard Besvaret December 21, 2017 Rapporter Share Besvaret December 21, 2017 Ja men du skal lige finde heos controlleren på netværket Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikkel Skovgaard Besvaret January 4, 2018 Rapporter Share Besvaret January 4, 2018 Yes - nu virker det med at finde HEOS på netværket - jeg har lavet prototype på HEOS styring modul nu Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Aimo Besvaret January 4, 2018 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 4, 2018 Stærkt arbejde! Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikkel Skovgaard Besvaret January 4, 2018 Rapporter Share Besvaret January 4, 2018 8 minutter siden, Aimo skrev: Stærkt arbejde! Ja ham der arbejdede på det sidst er en doven klovn Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikkel Skovgaard Besvaret January 28, 2018 Rapporter Share Besvaret January 28, 2018 Det er nu helt færdigt og med ude i den nyeste version Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts