mihai Skrevet December 20, 2017 Rapporter Share Skrevet December 20, 2017 Hej, Jeg overvejer at købe en brugt controller og lege lidt med det sammen med min Home Assistant som jeg kender en del til men hvilken krav stilles der til controlleren for at kunne bruge den med SOAP ? Den skal hvertfald have et netværkforbindelse men derefter ved jeg ikke om det er påkrævet den har viewer ? Jeg kunne godt tænke mig at bruge controlleren til ren styring af nogle wireless IHC men lægge alt automatiseringen i HASS. /mihai Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Automation Besvaret December 20, 2017 Rapporter Share Besvaret December 20, 2017 Hej, Mig bekendt kan det lade sig gøre fra version 6.1 og op, og viewer er ikke et krav. Jeg har det kørende mellem version 6.1 og Home Assistant via Dingus' platform. En af mine kollegaer er lige fået det op at køre med en version 6.2. http://www.dingus.dk/home-assistant-ihc-integration/#more-461 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bjarne Sørensen Besvaret December 20, 2017 Rapporter Share Besvaret December 20, 2017 2 timer siden, mihai skrev: Hej, Jeg overvejer at købe en brugt controller og lege lidt med det sammen med min Home Assistant som jeg kender en del til men hvilken krav stilles der til controlleren for at kunne bruge den med SOAP ? Den skal hvertfald have et netværkforbindelse men derefter ved jeg ikke om det er påkrævet den har viewer ? Jeg kunne godt tænke mig at bruge controlleren til ren styring af nogle wireless IHC men lægge alt automatiseringen i HASS. /mihai Det er i hvert fald noget som bliver brugt. Har du søgt i forummet og set hvad andre har udviklet i den retning? Der er en del om emnet.https://www.ihc-user.dk/forum/search/ søg på "soap" Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikkel Skovgaard Besvaret December 20, 2017 Rapporter Share Besvaret December 20, 2017 Det er korrekt - så længe det er ikke er IHC term modellerne vil jeg mene de kan bruges Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Kristian Poulsen Besvaret December 20, 2017 Rapporter Share Besvaret December 20, 2017 2 timer siden, Mikkel Skovgaard skrev: Det er korrekt - så længe det er ikke er IHC term modellerne vil jeg mene de kan bruges Arh - Det fungerer altså ikke med Visual 1.32 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikkel Skovgaard Besvaret December 21, 2017 Rapporter Share Besvaret December 21, 2017 21 timer siden, Kristian Poulsen skrev: Arh - Det fungerer altså ikke med Visual 1.32 Nej Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts