Christian Bille Skrevet December 17, 2017 Rapporter Share Skrevet December 17, 2017 Hej Forum Har lige fået en controller, og har sat den på mit netværk. Jeg får svar via ping fra 192.168.1.3, men software under kommunikation siger: LK IHC Controller fundet Forbindelse ikke tilladt. (det er med admin/admin) Hvad gør jeg galt? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret December 17, 2017 Rapporter Share Besvaret December 17, 2017 Har du været på med USB og tilladt adgang fra LAN/Internet ? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Christian Bille Besvaret December 17, 2017 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 17, 2017 Ved ikke hvor jeg gør dette? Har været logget på med usb, og været i indstillinger, men der er kun Urindstillinger. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Christian Bille Besvaret December 17, 2017 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 17, 2017 Kan ikke logge ind via usb, den skriver bare login mislykkedes.! Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars1 Besvaret December 17, 2017 Rapporter Share Besvaret December 17, 2017 Hvilken version er din controller og hvilken SW forsøger du med? Hvis det er admiview, som giver login mislykkedes, kan det være forkert Java opsætning. Check tråden Java problemer igen igen igen, for workarounds for problemer med div. Java versioner. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Christian Bille Besvaret December 17, 2017 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 17, 2017 Controlleren er version 2 HW6.1 og mit software er 2.7349 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars1 Besvaret December 17, 2017 Rapporter Share Besvaret December 17, 2017 Det lyder lidt som en blanding af forkert bruger navn/password og forkerte Java opsætning. Bruger navn/password kan du rette via adminview. Det kan du nå via http://usb når du er tilsluttet controlleren via USB. Der skal ikke bruges password når du logger på admin view, via USB, men hvis du får en login mislykkes, er det sandsynligvis fordi at Java ikke er konfigureret korrekt til den kombination af Java og firmware du køre med. Du kan finde den korrekte opsætning i tråden Java problemer igen igen igen. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Christian Bille
Hej Forum
Har lige fået en controller, og har sat den på mit netværk.
Jeg får svar via ping fra 192.168.1.3, men software under kommunikation siger:
LK IHC Controller fundet
Forbindelse ikke tilladt. (det er med admin/admin)
Hvad gør jeg galt?
Link til kommentar
Del på andre sites
6 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts