mortendiedrichsen Skrevet December 16, 2017 Rapporter Share Skrevet December 16, 2017 Er der nogen der ved, hvordan jeg kommer i kontakt med den controller, som jeg har vedhæftet et billede af? Jeg har prøvet at installere Windows XP, på en gammel computer med com. port. dog uden held. Jeg kan godt få forbindelse med en IHC controller 1.32 visuel. men jeg kan ikke få forbindelse med den cotroller jeg har vedhæftet et billede af. Ved den controller jeg kan få forbindelse til; står der A og B ved den knap jeg kan stille på, ved ihc controlleren. Den IHC controller jeg ikke kan få forbindelse til, står der, +1H -1H ved knappen på ihc controlleren. Nogen der kan hjælpe med det? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret December 17, 2017 Rapporter Share Besvaret December 17, 2017 Det er en gammel term IHC controller der skal benytte et dos/terminal program. Det kan du også hente på LK/Schneiders hjemmeside. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Bjarne Sørensen Besvaret December 17, 2017 Rapporter Share Besvaret December 17, 2017 Og omskifteren er en dommer-/vintertidsomskifter. Du skal bruge et terminalprogram dom Lars henviser til. Ellers må du lige i gang med søgeren her på siden, vi har hjulpet et par stykker med den samme opgave som du står over for. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
mortendiedrichsen
Er der nogen der ved, hvordan jeg kommer i kontakt med den controller, som jeg har vedhæftet et billede af?
Jeg har prøvet at installere Windows XP, på en gammel computer med com. port. dog uden held.
Jeg kan godt få forbindelse med en IHC controller 1.32 visuel. men jeg kan ikke få forbindelse med den cotroller jeg har vedhæftet et billede af.
Ved den controller jeg kan få forbindelse til; står der A og B ved den knap jeg kan stille på, ved ihc controlleren.
Den IHC controller jeg ikke kan få forbindelse til, står der, +1H -1H ved knappen på ihc controlleren.
Nogen der kan hjælpe med det?
Link til kommentar
Del på andre sites
2 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts