Andreas Stampe Skrevet December 11, 2017 Rapporter Share Skrevet December 11, 2017 Hej. Er der nogle der kan hjælpe med lidt forbindelses problemer med min controller. Jeg kan godt få forbindelse til controleren med firmwareloader men ikke med Visuel. Jeg har opdateret firmware til 2.8.3 og hentet det visuel 2.8. Jeg har opdateret java og installeret USB driver, men ingen forbindelse i visuel. Når jeg ser i driverdatabasen, når usb stikket er tilsluttet, så står der at den ikke kan migrade.? Venlig hilsen Andreas Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Szafranski Besvaret December 11, 2017 Rapporter Share Besvaret December 11, 2017 På 11.12.2017 at 18:48 , Andreas Stampe skrev: Hej. Er der nogle der kan hjælpe med lidt forbindelses problemer med min controller. Jeg kan godt få forbindelse til controleren med firmwareloader men ikke med Visuel. Jeg har opdateret firmware til 2.8.3 og hentet det visuel 2.8. Jeg har opdateret java og installeret USB driver, men ingen forbindelse i visuel. Når jeg ser i driverdatabasen, når usb stikket er tilsluttet, så står der at den ikke kan migrade.? Venlig hilsen Andreas Expand Kan godt være der findes en nemmere løsning. Men har du prøvet at fjerne driver, afinstallere visual og så installere det igen? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Kasper Mikkelsen Besvaret December 12, 2017 Rapporter Share Besvaret December 12, 2017 6.1 eller 6.2 controller ? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Aht007 Besvaret December 14, 2017 Rapporter Share Besvaret December 14, 2017 På 11.12.2017 at 18:48 , Andreas Stampe skrev: Hej. Er der nogle der kan hjælpe med lidt forbindelses problemer med min controller. Jeg kan godt få forbindelse til controleren med firmwareloader men ikke med Visuel. Jeg har opdateret firmware til 2.8.3 og hentet det visuel 2.8. Jeg har opdateret java og installeret USB driver, men ingen forbindelse i visuel. Når jeg ser i driverdatabasen, når usb stikket er tilsluttet, så står der at den ikke kan migrade.? Venlig hilsen Andreas Expand jeg har somme tider samme problem, jeg slukker så for den og tænder igen, for forsynningen til den, så er problemet væk på min. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Andreas Stampe
Hej.
Er der nogle der kan hjælpe med lidt forbindelses problemer med min controller.
Jeg kan godt få forbindelse til controleren med firmwareloader men ikke med Visuel.
Jeg har opdateret firmware til 2.8.3 og hentet det visuel 2.8.
Jeg har opdateret java og installeret USB driver, men ingen forbindelse i visuel.
Når jeg ser i driverdatabasen, når usb stikket er tilsluttet, så står der at den ikke kan migrade.?
Venlig hilsen
Andreas
Link til kommentar
Del på andre sites
3 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts