Szafranski Skrevet December 10, 2017 Rapporter Share Skrevet December 10, 2017 Overskiften siger næsten det hele. Hvad er at foretrække. (Fx. ved Sluk alt fb) Sluk puls fra en fb til en anden og videre til produkt eller scenarue direkte fra fb og til produkt Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
1 Henning Pedersen Besvaret December 10, 2017 Rapporter Share Besvaret December 10, 2017 Nej - derimod er der støre chance for den fb som styrer udgangen kommer ud af synk, hvis der f.eks. slukkes direkte på produktet. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Henning Pedersen Besvaret December 10, 2017 Rapporter Share Besvaret December 10, 2017 Jeg foretrækker fb til fb. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Szafranski Besvaret December 10, 2017 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 10, 2017 3 minutter siden, Henning Pedersen skrev: Jeg foretrækker fb til fb. Er der ikke større sandsynlighed for fejl, når den skal igennem flere fb´er, frem for direkte til produkt? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Szafranski Besvaret December 10, 2017 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 10, 2017 Lige nu, Henning Pedersen skrev: Nej - derimod er der støre chance for den fb som styrer udgangen kommer ud af synk, hvis der f.eks. slukkes direkte på produktet. Super. Tak for svar. Kan jo lige så godt få lavet det bedst mulig, når nu jeg er igang med den store gennemgang Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Henning Pedersen Besvaret December 10, 2017 Rapporter Share Besvaret December 10, 2017 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Anders Bo Besvaret December 14, 2017 Rapporter Share Besvaret December 14, 2017 Hvis du skal slukke alle IHC Wireless enheder skal du bruge scenarie funktionen i din slukalt fb. Det bevirker at slukalt kan foregå synkront da der kun sendes et RF signal istedet for xx antal hvis lokal fb’er slukker produkter. Anders Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Szafranski Besvaret December 16, 2017 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 16, 2017 På 14/12/2017 at 19:33 , Anders Bo skrev: Hvis du skal slukke alle IHC Wireless enheder skal du bruge scenarie funktionen i din slukalt fb. Det bevirker at slukalt kan foregå synkront da der kun sendes et RF signal istedet for xx antal hvis lokal fb’er slukker produkter. Anders Kan godt se din pointe, men det strider lidt mod Hennings svar. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret December 16, 2017 Rapporter Share Besvaret December 16, 2017 Korrekt observeret at hvis det gøres direkte fra sluk alt fb'n vil man have flere fb'r der styrer samme hw enhed. Men det vil ske synkront på samme signal. Med flere FB'r der styrer hver sin hw enhed vil man få flere wireless signaler der slukker hver sin enhed. Nok ikke synkront men det betyder nok heller ikke så meget. Hvad er så bedst ? Har ikke wireless og benytter scenarier, så det kan jeg ikke udtale mig om. Men er ellers enig med Henning og pledere selv for at der kun bør være en og kun een FB der styrer hw enheder. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Szafranski Besvaret December 20, 2017 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 20, 2017 På 10/12/2017 at 20:14 , Henning Pedersen skrev: Nej - derimod er der støre chance for den fb som styrer udgangen kommer ud af synk, hvis der f.eks. slukkes direkte på produktet. Sådan som mine "Konstante" stikk., de tænder på ur og slukker på godnat tryk, sådan at hvis der fx. ligger en iPad lader, så er der ikke strøm på om natten. De har ingen fb tilknyttet. Ville du fortrække at sætte en fb ind, kun for at køre tænd/sluk puls, i stedet for scenarie? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Henning Pedersen Besvaret December 20, 2017 Rapporter Share Besvaret December 20, 2017 Hvis dine konstante stikkontakter tænder på ur og slukker ved godnat, har de vel også en funktionsblok som styrer dem. Jeg tænker du mener at de ikke har hver deres fb, hvilket der heller ikke er behov for. Det giver faktisk rigtig god mening at udgange som skal styres på samme måde styres fra én funktionsblok. Eller har jeg misforstået dit indlæg. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Szafranski Besvaret December 20, 2017 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 20, 2017 1 time siden, Henning Pedersen skrev: Hvis dine konstante stikkontakter tænder på ur og slukker ved godnat, har de vel også en funktionsblok som styrer dem. Jeg tænker du mener at de ikke har hver deres fb, hvilket der heller ikke er behov for. Det giver faktisk rigtig god mening at udgange som skal styres på samme måde styres fra én funktionsblok. Eller har jeg misforstået dit indlæg. Korrekt forstået. Benytter 4.2.06 Nat/Dag. Den er styret så tryk giver nat og den tænder igen på ur. Men den har jo kun puls udgang eller scenarie. Så det var nu, du selv tidligere skrev det var at fortrække, at man brugte en fb i stedet for scenarie. Så skal jeg indsætte en fb til stikk, kun for at undgå scenarie. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Henning Pedersen Besvaret December 20, 2017 Rapporter Share Besvaret December 20, 2017 Jeg anbefaler ikke fb frem for scenarie, men at man kun har én fb der kontrollerer produktet. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Szafranski Besvaret December 21, 2017 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 21, 2017 10 timer siden, Henning Pedersen skrev: Jeg anbefaler ikke fb frem for scenarie, men at man kun har én fb der kontrollerer produktet. Selvfølgelig, det logisk nok. Tak for svar ;-) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Szafranski
Overskiften siger næsten det hele.
Hvad er at foretrække. (Fx. ved Sluk alt fb)
Sluk puls fra en fb til en anden og videre til produkt eller scenarue direkte fra fb og til produkt
Link til kommentar
Del på andre sites
13 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts