MekTrik Skrevet December 7, 2017 Rapporter Share Skrevet December 7, 2017 Hej Hjælp til programering af en wireless lysdæmper jeg har tager FB 1.02.04.d kan ikke få den til og virke.. nogle der kan hjælpe?? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Szafranski Besvaret December 7, 2017 Rapporter Share Besvaret December 7, 2017 38 minutter siden, MekTrik skrev: Hej Hjælp til programering af en wireless lysdæmper jeg har tager FB 1.02.04.d kan ikke få den til og virke.. nogle der kan hjælpe?? Tænker du må uddybe dit spørgsmål lidt eller vedhæfte dit program ;-) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Henning Pedersen Besvaret December 8, 2017 Rapporter Share Besvaret December 8, 2017 Har du linket dimmeren og lagt programmet i kontrollere? Wirelesss lysdæmper virker ikke i simulering. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Bjarne Sørensen Besvaret December 8, 2017 Rapporter Share Besvaret December 8, 2017 Husk at linke scenarier, der er ikke den samme tilbagemelding som i Visual 2 der skal forbindes (lysindikering). Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
MekTrik
Hej
Hjælp til programering af en wireless lysdæmper
jeg har tager FB 1.02.04.d
kan ikke få den til og virke..
nogle der kan hjælpe??
Link til kommentar
Del på andre sites
3 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts