ulrik k Skrevet December 3, 2017 Rapporter Share Skrevet December 3, 2017 Jeg kan simpelthen ikke få det til at virke... nogle gode bud hvad jeg gør forkert... Mvh Ulrik opsætning: asmtp.yousee.dk send.one.com port 587 port 465 6.2 hw 2.8.4 version one.com email fullrate coax internet (yousee) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret December 3, 2017 Rapporter Share Besvaret December 3, 2017 Tillader Udbyderne alm ukrypteret SNMP trafik ? Har du checket DNS er opsat under netværk i controlleren? Virker timeserver ? For så er DNS OK. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 ulrik k Besvaret December 4, 2017 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 4, 2017 Timeserver virker fint... er det one.com du tænker på som understøtter ukrypteret snmp trafik... Er der en anden (gratis ) emailudbyder som kan anbefales? Mvh Ulrik Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Szafranski Besvaret December 4, 2017 Rapporter Share Besvaret December 4, 2017 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 ulrik k Besvaret December 4, 2017 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 4, 2017 g guiden er fopr at MODTAGE email på ihc. Jeg vil gerne sende email FRA den... Mvh Ulrik Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Szafranski Besvaret December 4, 2017 Rapporter Share Besvaret December 4, 2017 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
ulrik k
Jeg kan simpelthen ikke få det til at virke...
nogle gode bud hvad jeg gør forkert...
Mvh Ulrik
opsætning:
asmtp.yousee.dk
send.one.com
port 587
port 465
6.2 hw
2.8.4 version
one.com email
fullrate coax internet (yousee)
Link til kommentar