MesterJens Skrevet December 3, 2017 Rapporter Share Skrevet December 3, 2017 Hej med jer Er der nogle af jer der har haft held med at få to wireless dæmpere til at arbejde sammen? Jeg har en køkken/alrum hvor LED spots er delt på 2 dæmpere, og det ville være rigtig fedt hvis de to kunne arbejde sammen. Lige umiddelbart burde det være muligt med lidt programmering, da de trådløse dæmpere har en % visning. Er der nogle der ligger inde med en funktionsblok der kan klare dette? På forhånd tak. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Bjarne Sørensen Besvaret December 3, 2017 Rapporter Share Besvaret December 3, 2017 Der er en for 3-4 uger siden der spurgte om det samme. Prøv lige at søg i trådene. Men det kan du godt. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Kandersen Besvaret December 3, 2017 Rapporter Share Besvaret December 3, 2017 Jeg har ikke prøvet. Men er det ikke bare at trække scenarie udgangen over på begge produkter? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lasse Fugmann Kristensen Besvaret December 26, 2017 Rapporter Share Besvaret December 26, 2017 Hej Jeg har gjort præcis dette i vores køkken/alrum, og det spiller 100%. Du skal bare koble scenarier og lysdæmpere ligesom du plejer, men istedet for en dæmper, skal du blot tilføje begge to. VH Lasse Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
MesterJens
Hej med jer
Er der nogle af jer der har haft held med at få to wireless dæmpere til at arbejde sammen?
Jeg har en køkken/alrum hvor LED spots er delt på 2 dæmpere, og det ville være rigtig fedt hvis de to kunne arbejde sammen.
Lige umiddelbart burde det være muligt med lidt programmering, da de trådløse dæmpere har en % visning.
Er der nogle der ligger inde med en funktionsblok der kan klare dette?
På forhånd tak.
Link til kommentar
Del på andre sites
3 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts