MesterJens Skrevet December 2, 2017 Rapporter Share Skrevet December 2, 2017 Hej med jer Håber der er nogle der hjælpe mig med at komme igang med hjælpeprogrammer til IHC. Jeg kan hverken åbne service view eller scenedesign. Jeg har SW 2.8.6 og FW 2.8.4 og sidder på en windows 7 64 bit computer. Java version er update 8 version 144. Jeg skrev med LK på facebook ang. dette, og de siger at version 144 burde virke. Spørgsmål 1: Skal jeg være forbundet til controller med USB for at bruge disse programmer? Spørgsmål 2: Virker det overhovedet med java 144? Hvis ikke, hvilken Java version skal jeg så bruge, og hvordan nedgraderer jeg java? På forhånd tak for hjælpen. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars1 Besvaret December 2, 2017 Rapporter Share Besvaret December 2, 2017 Både service view og scenedesign kan tilgåes både via net og USB. Bare tast http://<controllerens IP> i en browser, og du vil få controllerens forside med links til serviceview og scenedesign. Klik på dem og du burde være kørende. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 MesterJens Besvaret December 2, 2017 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 2, 2017 Hej Lars Jeg sidder PT på et skib og vil gerne bruge tiden herude på at sætte mit scene design op, så spørgsmålet er om det overhovedet kan lade sig gøre. Har projektfilen på pc. Skal bare have åbnet scene design op så jeg komme igang. Når jeg prøver at starte programmet får den java fejl "unable to start application". Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 TorbenSørensen Besvaret December 2, 2017 Rapporter Share Besvaret December 2, 2017 Hvis ikke du har givet adgang til at kunne tilgå udefra, skal du først logge på IHC Administrator via USB, og sætte flueben ved ønskede applikationer. Det foregår under fanen Adgangskontrol. Se vedhæftede. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 MesterJens Besvaret December 2, 2017 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 2, 2017 Vil det sige at jeg ikke kan starte på et Scene design projekt medmindre jeg sidder ved siden af controlleren og har USB adgang til den? Programmet ligger på min PC, under LK IHC CONTROL 2.8. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
MesterJens
Hej med jer
Håber der er nogle der hjælpe mig med at komme igang med hjælpeprogrammer til IHC. Jeg kan hverken åbne service view eller scenedesign.
Jeg har SW 2.8.6 og FW 2.8.4 og sidder på en windows 7 64 bit computer.
Java version er update 8 version 144.
Jeg skrev med LK på facebook ang. dette, og de siger at version 144 burde virke.
Spørgsmål 1: Skal jeg være forbundet til controller med USB for at bruge disse programmer?
Spørgsmål 2: Virker det overhovedet med java 144? Hvis ikke, hvilken Java version skal jeg så bruge, og hvordan nedgraderer jeg java?
På forhånd tak for hjælpen.
Link til kommentar
Del på andre sites
4 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts