Huusom Skrevet November 27, 2017 Rapporter Share Skrevet November 27, 2017 Er helt ny indenfor IHC. jeg påtænker at købe en brugt visual controller v. 2.0. Men hvordan får sådan en strøm? Det ser ud som om at det ikke er den normale strømforsyning man sætter i en stikkontakt? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Kandersen Besvaret November 28, 2017 Rapporter Share Besvaret November 28, 2017 10 timer siden, Huusom skrev: Er helt ny indenfor IHC. jeg påtænker at købe en brugt visual controller v. 2.0. Men hvordan får sådan en strøm? Det ser ud som om at det ikke er den normale strømforsyning man sætter i en stikkontakt? En simpel 24volt DC strømforsyning. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Bjarne Sørensen Besvaret November 28, 2017 Rapporter Share Besvaret November 28, 2017 Med denne https://www.wattoo.dk/lk-ihc-control-stroemforsyning-15w-1086014970 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Huusom Besvaret December 6, 2017 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 6, 2017 Kandersen når du skriver en simpel 24v DC strømforsyning er det så den som Bjarne refererer til, eller kan sådanne en her gå an? https://www.avxperten.dk/universal-stroemforsyning-baerbar/universal-stroemforsyning-baerbar-stabiliseret-40w.asp?utm_source=MerchantAVX&utm_medium=cpc&utm_campaign=729&gclid=EAIaIQobChMIrZyF7sj11wIVAV8ZCh3cSArrEAQYASABEgLmivD_BwE Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Kandersen Besvaret December 6, 2017 Rapporter Share Besvaret December 6, 2017 Principielt kan du godt bruge den du linker til, til at drive controlleren med, hvis det er en DC. Men stikket skal du så klippe af, og montere ledningerne direkte. Det næste er så, at den er ikke velegnet til montering i en UG tavle på en DIN skinne, hvilket jeg tvivler på gør den lovlig. Så hvis det er en IHC installation du vil i gang med og bygge komponenter ind i en tavle, så bør du snarere gå efter en DIN monteret som den Bjarne linker til. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Huusom
Er helt ny indenfor IHC.
jeg påtænker at købe en brugt visual controller v. 2.0.
Men hvordan får sådan en strøm?
Det ser ud som om at det ikke er den normale strømforsyning man sætter i en stikkontakt?
Link til kommentar
Del på andre sites
4 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts