Madsstenger Skrevet November 27, 2017 Rapporter Share Skrevet November 27, 2017 Hej Først og fremmest er jeg ikke skarp til IHC. Er det muligt at få mit udendørs lys til at tænde i perioden 6.00 til 8.00 samt 16.30 til 22.00? Mvh Mads Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Henning Pedersen Besvaret November 27, 2017 Rapporter Share Besvaret November 27, 2017 Måske. Hvis du markerer funktionsblokken og trykker F1, åbnes der en hjælpefil over blokken. (virker kun hvis blokken har en rød firkant) Hvis indgang "Tænd (Konstant)" tænder/slukker lyset når indgangen går hhv. On/Off. Så kan du, via en OR funktionsblok, forbinde denne indgang til udgangen på et eller flere ure. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Madsstenger Besvaret November 27, 2017 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 27, 2017 Hej Henning. Ikke lige det jeg har behov for. Jeg har behov for at der laves en form for timer, hvor den tænder og slukker på bestemte tidspunkter Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Peder Besvaret November 27, 2017 Rapporter Share Besvaret November 27, 2017 Prøv denne her Udedørs lys.vis Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Madsstenger
Hej
Først og fremmest er jeg ikke skarp til IHC.
Er det muligt at få mit udendørs lys til at tænde i perioden 6.00 til 8.00 samt 16.30 til 22.00?
Mvh
Mads
Link til kommentar
Del på andre sites
3 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts