Henrik Gundertofte Skrevet November 26, 2017 Rapporter Share Skrevet November 26, 2017 Hej. Hvordan er jeres erfaring med Lk's GSM modem, jeg tænker på hvilke udbyderes sim kort der kan bruges ? Er der evt. nogen det har prøvet sms kortet fra sikkerthjem.dk til 200,- pr år ? Mvh. Henrik Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Terne Besvaret November 26, 2017 Rapporter Share Besvaret November 26, 2017 Kan anbefale det fra OK benzin Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Benjamin E Besvaret November 27, 2017 Rapporter Share Besvaret November 27, 2017 Jeg kan også kun anbefale ok. Det er mig bekendt dem med lavest aBB. Min 10 kr pr md. vi har haft det i vores gsm modul i 2 år, altid perfekt forbindelse og virker ALTID. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Mikael Offersen Besvaret November 27, 2017 Rapporter Share Besvaret November 27, 2017 Jeg bruger et sim fra simsupply til knap 200 om året, det virker fint og er ikke sim-låst Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Henrik Gundertofte
Hej.
Hvordan er jeres erfaring med Lk's GSM modem, jeg tænker på hvilke udbyderes sim kort der kan bruges ?
Er der evt. nogen det har prøvet sms kortet fra sikkerthjem.dk til 200,- pr år ?
Mvh. Henrik
Link til kommentar
Del på andre sites
3 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts