Simon Thorsted Skrevet November 25, 2017 Rapporter Share Skrevet November 25, 2017 Hej igen . Er der nogne der har deres openhab2 til at fortælle vejret idag , klokken , dato , nyheder jeg kunne vilde godt tænke mig at komme lidt videre , jeg har rules til at køre til sonos hvor jeg har leget med Marry der kan sige "lyset er blevet tændt " men man bliver jo lidt træt af at høre på det det kunne jo være lidt federe hvis når man træder ud på badeværelset om morgenen af få lidt info som nyheder eller hvad man nu er til hilesen Simon Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
cis2131 Besvaret November 26, 2017 Rapporter Share Besvaret November 26, 2017 23 hours ago, Simon Thorsted said: Hej igen . Er der nogne der har deres openhab2 til at fortælle vejret idag , klokken , dato , nyheder jeg kunne vilde godt tænke mig at komme lidt videre , jeg har rules til at køre til sonos hvor jeg har leget med Marry der kan sige "lyset er blevet tændt " men man bliver jo lidt træt af at høre på det det kunne jo være lidt federe hvis når man træder ud på badeværelset om morgenen af få lidt info som nyheder eller hvad man nu er til hilesen Simon Sådan en funktion kunne jeg godt putte i IHC-Bridge.. Det vil lyde som du kan høre på vedhæftet fil. Claus vejret.mp3 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Simon Thorsted Besvaret November 27, 2017 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 27, 2017 hvad er " IHC-Bridge.." og hvor kommer filen fra /hvad er kilden ?? jeg er lidt nysgerrig. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
cis2131 Besvaret November 27, 2017 Rapporter Share Besvaret November 27, 2017 IHC-Bridge kan du læse om her: Jeg henter teksten fra dmi.dk, og konverterer den til mp3 med voicerss. (Det kan ske inden for få sekunder). Claus Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts