Szafranski Skrevet November 22, 2017 Rapporter Share Skrevet November 22, 2017 Når jeg åbner serviceview får jeg følgende fejl Fejl - Fejl opstået i forsøget på at læse navneserver indstillingerne Er der nogen som ved hvad dette betyder?? Den er blevet logget i dag kl 8.15 og sidste gang d.26/7 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Bjarne Sørensen Besvaret November 22, 2017 Rapporter Share Besvaret November 22, 2017 Du har bøvl med tin tidsserver til aut at stille tiden i controlleren. Log på administrator og kontroller indstillingerne. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Szafranski Besvaret November 22, 2017 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 22, 2017 1 time siden, Bjarne Sørensen skrev: Du har bøvl med tin tidsserver til aut at stille tiden i controlleren. Log på administrator og kontroller indstillingerne. Mistænkte godt at det var fejlen. Men når jeg laver test på den i Administrator, så virker den fint. Går jeg så ind og tjekker serviceview skriver den at det er tirsdag S-) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Bjarne Sørensen Besvaret November 22, 2017 Rapporter Share Besvaret November 22, 2017 Prøv lige og højreklik i området med fejlmeddelelser og slet loggen. Genstart evt controlleren, lav en test i admin og kig i serviceview igen. Szafranski 1 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Szafranski Besvaret November 22, 2017 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 22, 2017 Det virkede. Tak Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Bjarne Sørensen Besvaret November 22, 2017 Rapporter Share Besvaret November 22, 2017 Super Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Szafranski
Når jeg åbner serviceview får jeg følgende fejl
Fejl - Fejl opstået i forsøget på at læse navneserver indstillingerne
Er der nogen som ved hvad dette betyder??
Den er blevet logget i dag kl 8.15 og sidste gang d.26/7
Link til kommentar
Del på andre sites
5 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts