Morten Johanneson Skrevet November 20, 2017 Rapporter Share Skrevet November 20, 2017 Er der nogen der har erfaring med at have 5 elektroniske strømforsyninger på en dæmper. Lige nu køre de på en 600 CR dæmper fordi der sider halogen pære i med en samlet effekt på 350 W Men de skal skiftes til Led så det samlede forbrug kommer ned på 100 W og derfor vil jeg gerne køre det på en wireless dæmper da det giver flere muligheder. Det er bare om der er for "stor" start strøm fra 5 elektroniske transformer. Mvh Morten Johanneson Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Kandersen Besvaret November 20, 2017 Rapporter Share Besvaret November 20, 2017 Jeg mener ikke det er de elektroniske transformere i sig selv, som sluger en stor startstrøm. Det er nok mere antallet af LED´s som bliver problemet. Jeg går ud fra det er 12volt du snakker om. Her kan du lige så godt forberede dig på et rent helvede, hvis du vil skifte det til LED´s. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars1 Besvaret November 20, 2017 Rapporter Share Besvaret November 20, 2017 5 timer siden, Kandersen skrev: Jeg mener ikke det er de elektroniske transformere i sig selv, som sluger en stor startstrøm. Startstrømmen i elektronik, skyldes kondensatorne i støjfilteret. så alt afhængig af hvilken form for støjfilter der sidder i transformatoren er der en stor eller lille startstrøm. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Morten Johanneson Besvaret November 20, 2017 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 20, 2017 Jeg takker for svarene, jeg vil prøve med en wireless lysdæmper når jeg for tiden til, har de kommende Led pære kørende hos en kammerat hvor jeg mener der sidder en 350 cr lysdæmper foran og det virker godt nok. Mvh Morten Johanneson Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Morten Johanneson
Er der nogen der har erfaring med at have 5 elektroniske strømforsyninger på en dæmper.
Lige nu køre de på en 600 CR dæmper fordi der sider halogen pære i med en samlet effekt på 350 W
Men de skal skiftes til Led så det samlede forbrug kommer ned på 100 W og derfor vil jeg gerne
køre det på en wireless dæmper da det giver flere muligheder.
Det er bare om der er for "stor" start strøm fra 5 elektroniske transformer.
Mvh
Morten Johanneson
Link til kommentar
Del på andre sites
3 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts