Christian Becker Skrevet November 17, 2017 Rapporter Share Skrevet November 17, 2017 Hej er der nogle der kan se om denne controller en HW 6.2? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars1 Besvaret November 17, 2017 Rapporter Share Besvaret November 17, 2017 Prøv at se nærmere på teksten på billedet. Det burde stå der. Ellers prøv at slå el-nr'et op med google. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Christian Becker Besvaret November 17, 2017 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 17, 2017 Teksten siger bare "version 2" Er det ensbetydende med HW 6.2? Og så kan jeg se en produktionsdato der siger 2012 (Så vidt jeg ved, det år hvor HW 6.2 kom frem?) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Bjarne Sørensen Besvaret November 17, 2017 Rapporter Share Besvaret November 17, 2017 LK har ikke ændret EAN/el-nr på de to versioner, ligesom de heller ikke gjorde med Wireless Ø80 ver 1/2. Jeg hæfter mig dog ved at der er QR kode på kassen, så den er ihvertfald ikke 10 år gammel. Hvis ikke sælger ved det, må i åbne kassen og sætte strøm til den og koble jer på administrator, god fornøjelse med Java, eller start med at installer en meget gammel Java. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Christian Becker
Hej er der nogle der kan se om denne controller en HW 6.2?
Link til kommentar
Del på andre sites
3 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts