ernest Skrevet November 15, 2017 Rapporter Share Skrevet November 15, 2017 Hej, Er der andre som har oplevet, at man via Administrator til den Controller V3 ikke får justeret tiden korrekt (1 time bagud)? Når jeg gemmer indstillingerne nedenfor: Og så åbner igen, så er de reverted til "gammel" / standard setup?: Den skriver endda, at informationen er vellykket afsendt? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jørgen Møllegaard Besvaret November 16, 2017 Rapporter Share Besvaret November 16, 2017 Yep, nøjagtig det samme. Ændrer Update tiden til 12 timer, og timeserveren til en anden. Efter test smutter den tilbage til det samme setup som jeg havde til Visual 2. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Tonny Nymann Besvaret November 16, 2017 Rapporter Share Besvaret November 16, 2017 Hej Du skal fjerne flueben i helligdag, og derefter stille tiden. Derefter kan du sætte flueben i helligdag igen :-) LK er informeret. Jørgen Møllegaard og ernest 1 1 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Peter Holm Larsen Besvaret November 16, 2017 Rapporter Share Besvaret November 16, 2017 Er det en fejl der er opstået i den nye firmware? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 ernest Besvaret November 16, 2017 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 16, 2017 3 hours ago, Tonny Nymann said: Hej Du skal fjerne flueben i helligdag, og derefter stille tiden. Derefter kan du sætte flueben i helligdag igen :-) LK er informeret. Hej, Tak for tip - det prøver jeg ved lejlighed! Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret November 17, 2017 Rapporter Share Besvaret November 17, 2017 20 timer siden, Peter Holm Larsen skrev: Er det en fejl der er opstået i den nye firmware? Det må vi sige ja til for Helligdag begrebet findes kun i den ny ver. 3 controller. Kan være det er rettet i nyeste firmware, men LK skriver sjældent release notes så man kan se hvad der er rettet/ændret/tilføjet. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jørgen Møllegaard Besvaret November 17, 2017 Rapporter Share Besvaret November 17, 2017 Det er ikke rettet i den sidste nye FW 03.03.07 - men ernest har informeret LK, so hope, wait and see. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 ernest Besvaret November 19, 2017 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 19, 2017 Tonnys råd virker - tak for det. Jeg opgraderer controller i morgen, så kan jeg tjekke om de har rettet denne bug. Håber de har fået rettet fejlen i den nye Visual 3, som efter et stykke tid laver fejl ved opstart og det ikke kan åbne det, fordi Visual 2 også er installeret: Navn på program med fejl: IHCVisual.exe, version: 3.4.43.3, tidsstempel: 0x59c22a34 Navn på modul med fejl: UTCSBase2_8.dll, version: 2.12.249.0, tidsstempel: 0x57ea7740 Undtagelseskode: 0xc0000005 Forskydning med fejl 0x0001b3b3 Proces-id 0x2e4 Programmets starttidspunkt 0x01d361775a2142f7 Programsti: C:\Program Files (x86)\LK IHC Control 3\IHC Visual\IHCVisual.exe Modulsti: C:\Program Files (x86)\LK IHC 2.8 Control\IHC Visual\UTCSBase2_8.dll Rapport-id: 5da98a98-93cf-4209-a2ce-446ec0bd922d Fuldt navn på program med fejl: Relativt program-id for program med fejl: Men ja, ikke meget changelog man kan se... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
ernest
Hej,
Er der andre som har oplevet, at man via Administrator til den Controller V3 ikke får justeret tiden korrekt (1 time bagud)?
Når jeg gemmer indstillingerne nedenfor:
Og så åbner igen, så er de reverted til "gammel" / standard setup?:
Den skriver endda, at informationen er vellykket afsendt?
Link til kommentar
Del på andre sites
7 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts