christionjes Skrevet November 10, 2017 Rapporter Share Skrevet November 10, 2017 Hej med jer :-) jeg står og skal op til min svendeprøve som elektriker, og min lærer synes at jeg har niveauet til at lave en IHC installation udover det sædvanlige. derfor vil jeg høre jer, om i kunne have nogle ideer til nogle sjove udfordrende styrings opgaver? Har selv overvejet at inddrage en raspberry pi, og så lege med noget Ihc captain og Ihc bridge :-) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Bjarne Sørensen Besvaret November 11, 2017 Rapporter Share Besvaret November 11, 2017 55 minutter siden, christionjes skrev: Hej med jer :-) jeg står og skal op til min svendeprøve som elektriker, og min lærer synes at jeg har niveauet til at lave en IHC installation udover det sædvanlige. derfor vil jeg høre jer, om i kunne have nogle ideer til nogle sjove udfordrende styrings opgaver? Har selv overvejet at inddrage en raspberry pi, og så lege med noget Ihc captain og Ihc bridge :-) Jeg ville nok overveje at lave noget originalt kun med IHC. Det er ikke sikkert at du høster store point for at bruge færdige byggeklodser som 3. parts hw/sw. Du kunne måske lave en FB som "optager" tændingsmønsteret på lyset i et helt hus og "afspiller" det som hjemmesimulering. Så kan tyven ikke gennemskue at der ikke er nogle hjemme (lige så let). Eller noget helt andet... christionjes 1 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Bjarne Sørensen Besvaret November 12, 2017 Rapporter Share Besvaret November 12, 2017 Ellers kunne du lave noget dataopsamling på en bi-måler, se indlæggene omkring SO puls og mine oversigter på iPad. christionjes og pika28 1 1 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 christionjes Besvaret November 12, 2017 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 12, 2017 Quote Tak for dine forslag. Dem vil jeg da prøve at kigge på. Begynder først her i næste uge, men skal nok vende tilbage med hvad jeg gør :-) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Bjarne Sørensen Besvaret November 12, 2017 Rapporter Share Besvaret November 12, 2017 53 minutter siden, christionjes skrev: Selv tak, vi vil spændt følge med Husk nogle billeder. christionjes 1 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
christionjes
Hej med jer :-)
jeg står og skal op til min svendeprøve som elektriker, og min lærer synes at jeg har niveauet til at lave en IHC installation udover det sædvanlige.
derfor vil jeg høre jer, om i kunne have nogle ideer til nogle sjove udfordrende styrings opgaver?
Har selv overvejet at inddrage en raspberry pi, og så lege med noget Ihc captain og Ihc bridge :-)
Link til kommentar
Del på andre sites
4 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts