Jørgen Møllegaard Skrevet November 10, 2017 Rapporter Share Skrevet November 10, 2017 Der er ny FW og ny Visual til den nye kontroller. Jeg kunne ikke opgradere via lokalnetværk selv om den viste forbindelse - så måtte gøre det fra USB. Det tog 10 minutter at opgradere, så noget er der sket. Lad høre hvad andre oplever med det her... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
1 Lars1 Besvaret November 10, 2017 Rapporter Share Besvaret November 10, 2017 Men som sædvanligt ikke et ord om hvad der er ændret, så sandsynligvis næppe andet end et par fejl rettelser. Måske den fejl som Henning rapporterede for 1-2 mdr. siden er rettet. IHC 1 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Allan Nissen Besvaret November 10, 2017 Rapporter Share Besvaret November 10, 2017 Man kan da ikke klandre LK for ikke at sende opdateringer ud lige i øjeblikket. Kan se at readme filen til Visual installationen nu er opdateret, uden dog at skrive ret meget. Jeg havde held med at opdatere via kablet netværk. readme.txt Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Bjarne Sørensen Besvaret November 10, 2017 Rapporter Share Besvaret November 10, 2017 2 timer siden, Allan Nissen skrev: Man kan da ikke klandre LK for ikke at sende opdateringer ud lige i øjeblikket. Kan se at readme filen til Visual installationen nu er opdateret, uden dog at skrive ret meget. Jeg havde held med at opdatere via kablet netværk. readme.txt De staver stadig som en brækket arm på alt hvad der har med IHC at gøre Lars1 1 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars1 Besvaret November 11, 2017 Rapporter Share Besvaret November 11, 2017 13 timer siden, Allan Nissen skrev: Man kan da ikke klandre LK for ikke at sende opdateringer ud lige i øjeblikket. Kan se at readme filen til Visual installationen nu er opdateret, uden dog at skrive ret meget. Jeg havde held med at opdatere via kablet netværk. readme.txt Jeg klandre dem ikke for at sende opdateringer ud. Jeg klandre dem for manglende ny funktionalitet, og manglende information om hvad der er ændret. IHC 1 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Allan Nissen Besvaret November 11, 2017 Rapporter Share Besvaret November 11, 2017 47 minutter siden, Lars1 skrev: Jeg klandre dem ikke for at sende opdateringer ud. Jeg klandre dem for manglende ny funktionalitet, og manglende information om hvad der er ændret. Den var ikke møntet på dig eller andre Lars, det var bare en generel kommentar. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Jørgen Møllegaard
Der er ny FW og ny Visual til den nye kontroller.
Jeg kunne ikke opgradere via lokalnetværk selv om den viste forbindelse - så måtte gøre det fra USB.
Det tog 10 minutter at opgradere, så noget er der sket. Lad høre hvad andre oplever med det her...
Link til kommentar
Del på andre sites
5 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts