Jakob Bruun Skrevet October 16, 2007 Rapporter Share Skrevet October 16, 2007 Hey, nu må det være min tur til at få lidt hjælp :PEr der nogen der kender et alternativ til LK's kodetastatur? - Det er ikke vildt mange koder den kan huske (6), og synes egentlig ikke det er særlig fedt tastatur./Jakob Bruun Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 DennisS Besvaret October 16, 2007 Rapporter Share Besvaret October 16, 2007 Er det noget i den retning du søger:http://www.tyvstop.dk/adgangskontrol-for-1-dør-baggrundsbelysning-vandtæt-integreret-enhed-p-802.htmlJeg har gode erfaringer med firmaet. Selvom jeg blot har købt lidt. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Thomasbl Besvaret October 16, 2007 Rapporter Share Besvaret October 16, 2007 personligt, ville jeg aldrig anvende LK´s sikkerhed..røgdektoktoren ja, men ikke tyverialarm.så hellere en ats central eller lignende.og så bare en prox læser eller en fjernbetjening.så ville jeg bruge dens udgange til lidt lys styring.men sådan er vi forskellige, jeg syntes bare at LK er alt for dyr og der er for mange problemer med det Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jakob Bruun Besvaret October 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Besvaret October 16, 2007 Så kommer det næste problem, at han stadig gerne vil vide hvilken kode der bliver brugt :DBare rolig, det skal ikke bruges som en rigtig tyverialarm, den er for nemt at sabotere... Hvis jeg skulle lave en rigtig tyverialarm, ville jeg nok vælge noget ATS som du selv siger, eftersom det er det jeg skal rode med fremover... (Sidder lige nu på AIA - Design af anlæg)/Jakob Bruun Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Gæst IBISystem.dk Besvaret October 19, 2007 Rapporter Share Besvaret October 19, 2007 Hvad med et CT 2000 eller en BioTag Home fra ConlanMed venlig hilsenAllan GøndahlIHC Konsulent Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Jakob Bruun
Hey, nu må det være min tur til at få lidt hjælp :PEr der nogen der kender et alternativ til LK's kodetastatur? - Det er ikke vildt mange koder den kan huske (6), og synes egentlig ikke det er særlig fedt tastatur./Jakob Bruun
Link til kommentar
Del på andre sites
4 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts