Arg, min 6.2 controller er blevet svær at uploade projektfiler til.
Hvis serviceview kører er det ikke muligt at connecte. Ind imellem er jeg heldig at Visual kan connecte, up-og download knapperne kommer til syne, men når man så uploader er det sjældent at den når at køre det færdigt inden den fejler.
Jeg har pt ikke IHC-captain og IHC-bridge til at køre.
Det samme oplevede jeg da jeg havde en 6.1 controller, der skete det hver gang, nu er det bare kommet snigende igen lige så langsomt. Jeg er i gang med en udvidelse af min installation, og jo mere jeg propper på jo værre bliver det.
Jeg har 11 tempsensorer (Zigza), 6 el-målere (1000 p/KWH), 1 gasmåler (1p/0,1M3) 1 vandmåler (1p/10L).
Der kører 8 stk el-måler blokke, de hiver vel også en den ressourcer?
Spørgsmål?
Andre der oplever samme bøvl?
Jeg tror at det vil give noget at slanke antallet af FB'er, er det korrekt?
Er det mine målere der bombarderer controlleren konstant så det også stresser den? For så må jeg smide en afbryder eller en 24V udgang på det inputmodul.
Spørgsmål
Bjarne Sørensen
Arg, min 6.2 controller er blevet svær at uploade projektfiler til.
Hvis serviceview kører er det ikke muligt at connecte. Ind imellem er jeg heldig at Visual kan connecte, up-og download knapperne kommer til syne, men når man så uploader er det sjældent at den når at køre det færdigt inden den fejler.
Jeg har pt ikke IHC-captain og IHC-bridge til at køre.
Det samme oplevede jeg da jeg havde en 6.1 controller, der skete det hver gang, nu er det bare kommet snigende igen lige så langsomt. Jeg er i gang med en udvidelse af min installation, og jo mere jeg propper på jo værre bliver det.
Jeg har 11 tempsensorer (Zigza), 6 el-målere (1000 p/KWH), 1 gasmåler (1p/0,1M3) 1 vandmåler (1p/10L).
Der kører 8 stk el-måler blokke, de hiver vel også en den ressourcer?
Spørgsmål?
Link til kommentar
Del på andre sites
18 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts