Karsten jensen Skrevet November 6, 2017 Rapporter Share Skrevet November 6, 2017 Hej Jeg er lidt grøn i ihc, for har prøvet at forbinde mine temeratur sensorer men jeg kan ikke få nogen visning i ihc visual. Eller det bare fordi det ikke kan lade sige gøre?? Indgangen pulser på indgangsmodulet, så der kommer signal ind. Har bare prøvet at tage temperatur indgang over i en temperatur log, men den viser ingenting. Håber på hjælp. Tak Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Martin Abildgaard Besvaret November 6, 2017 Rapporter Share Besvaret November 6, 2017 IHC Visual giver dig ikke realtidsdata. Det skal du bruge Serviceview til. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Karsten jensen Besvaret November 6, 2017 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 6, 2017 Hej Hvor finder jeg det program?? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Martin Abildgaard Besvaret November 6, 2017 Rapporter Share Besvaret November 6, 2017 Uden at det skal lyde som overflabet eller lignende, så tror jeg at vejledningen vil være et godt sted at starte... sammen med http://USB Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Karsten jensen Besvaret November 6, 2017 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 6, 2017 Ja. men den bliver ved med at skrive unable to launch to application Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars1 Besvaret November 6, 2017 Rapporter Share Besvaret November 6, 2017 Læs tråden Java problemer igen igen igen. Der findes en workaround til at fikse problemet. Alternativt kan du løse problemet ved at opgrader til nyeste firmware hvis du har en HW 6.2 eller 7 controller. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Karsten jensen Besvaret November 6, 2017 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 6, 2017 Hej. Det virkede med den nyeste firmware. Tak for hjælpen. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Karsten jensen
Hej
Jeg er lidt grøn i ihc, for har prøvet at forbinde mine temeratur sensorer men jeg kan ikke få nogen visning i ihc visual.
Eller det bare fordi det ikke kan lade sige gøre??
Indgangen pulser på indgangsmodulet, så der kommer signal ind.
Har bare prøvet at tage temperatur indgang over i en temperatur log, men den viser ingenting.
Håber på hjælp.
Tak
Link til kommentar
Del på andre sites
6 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts