Otto Haue Skrevet November 4, 2017 Rapporter Share Skrevet November 4, 2017 Hejsa, Jeg har et problem med at mit output modul ikke fjerner strømmen til røgsensor når reset af røgsensor aktiveres. Jeg har prøvet med både funktionsblok 6.3.01.a samt 6.3.05. Jeg har kontrolleret at røgsensor er forsynet direkte fra mit output modul. Jeg har målt output på modulet mens jeg i service view fjerner forsyningen. Der er konstant 24 volt på udgangen. Jeg har flyttet forsyningen til en anden port på udgangen og prøvet det uden ændring. Outputmodulet virker fint til de andre enheder hvor det er koblet. Kan nogen hjælpe ? Mvh Otto Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Otto Haue
Hejsa,
Jeg har et problem med at mit output modul ikke fjerner strømmen til røgsensor når reset af røgsensor aktiveres.
Jeg har prøvet med både funktionsblok 6.3.01.a samt 6.3.05.
Jeg har kontrolleret at røgsensor er forsynet direkte fra mit output modul.
Jeg har målt output på modulet mens jeg i service view fjerner forsyningen. Der er konstant 24 volt på udgangen.
Jeg har flyttet forsyningen til en anden port på udgangen og prøvet det uden ændring.
Outputmodulet virker fint til de andre enheder hvor det er koblet.
Kan nogen hjælpe ?
Mvh Otto
Link til kommentar
Del på andre sites
0 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts