Mfalk1978 Skrevet November 3, 2017 Rapporter Share Skrevet November 3, 2017 Hej Er der andre som har problemer med at logge på mit LK? Vil gerne have downloaded Visual version 3, men har ikke kunne komme ind både torsdag og fredag. Nogen der kender til et andet sted hvor det kan hentes ned? Ville gerne have det til weekenden. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars1 Besvaret November 3, 2017 Rapporter Share Besvaret November 3, 2017 Jeg kommer fint ind. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Mfalk1978 Besvaret November 4, 2017 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 4, 2017 Mærkeligt. Login med Facebook, mail og password. Har forsøgt at nulstille med glemt password. Alle forsøg med samme resultat. Der skete en fejl, prøv igen eller kontakt Lauritz Knudsen by Schneider Electric. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Mfalk1978 Besvaret November 4, 2017 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 4, 2017 Oprettet mig som ny bruger på anden mail adresse. Så kom jeg ind igen. Gad vide hvad der sket med min gamle profil. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Thomas Besvaret November 4, 2017 Rapporter Share Besvaret November 4, 2017 JAVA PROBLEM :-) :-) Lars1 1 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Peter Holm Larsen Besvaret November 4, 2017 Rapporter Share Besvaret November 4, 2017 3 timer siden, Thomas skrev: JAVA PROBLEM :-) :-) Kan ikke være Java, da han så heller ikke ville kunne logge på med et nyt password. Kan være nogle har afluret dit brugernavn og password. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Thomas Besvaret November 4, 2017 Rapporter Share Besvaret November 4, 2017 4 timer siden, Peter Holm Larsen skrev: Kan ikke være Java, da han så heller ikke ville kunne logge på med et nyt password. Kan være nogle har afluret dit brugernavn og password. Det var en joke..... Lars1 1 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Mfalk1978
Hej
Er der andre som har problemer med at logge på mit LK?
Vil gerne have downloaded Visual version 3, men har ikke kunne komme ind både torsdag og fredag. Nogen der kender til et andet sted hvor det kan hentes ned?
Ville gerne have det til weekenden.
Link til kommentar
Del på andre sites
6 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts