ole friis Skrevet November 24, 2008 Rapporter Share Skrevet November 24, 2008 hejsajeg er ved at forsøge mig med egne FB.jeg vil så gerne kunne få en kombi dimmer til at tænde på 50% men hvordan bruger man "lys niveau"mvhole Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Klaus Brodersen Besvaret November 30, 2008 Rapporter Share Besvaret November 30, 2008 HejsaTil det skal du bruge scenariefunktionen. Jeg tror ikke du kan bruge en intern procentsats fra din blok. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 ole friis Besvaret November 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 30, 2008 okay takker for svaret! det ville da ellers ha været smart vis man kunne! Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Klaus Brodersen Besvaret December 1, 2008 Rapporter Share Besvaret December 1, 2008 Det kan vi hurtigt blive enige om ;-) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
ole friis
hejsajeg er ved at forsøge mig med egne FB.jeg vil så gerne kunne få en kombi dimmer til at tænde på 50% men hvordan bruger man "lys niveau"mvhole
Link til kommentar
Del på andre sites
3 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts