Skibums Skrevet October 27, 2017 Rapporter Share Skrevet October 27, 2017 Hvorfor bliver nogle af mine wireless dimmer markeret med rødt i link menuen efter upload, selvom de har virket Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jørgen Møllegaard Besvaret October 27, 2017 Rapporter Share Besvaret October 27, 2017 40 minutter siden, Skibums skrev: Hvorfor bliver nogle af mine wireless dimmer markeret med rødt i link menuen efter upload, selvom de har virket Kan ikke give dig et svar på dit spørgsmål, men det gjorde mine også - alle sammen. Unlink og så den trælse link igen - så virker det. Og wireless i Visual 3/ Hardware 7 giver et bedre signal end på en HW 6.2 / Visual 2. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Skibums Besvaret October 27, 2017 Forfatter Rapporter Share Besvaret October 27, 2017 1 minut siden, Jørgen Møllegaard skrev: Kan ikke give dig et svar på dit spørgsmål, men det gjorde mine også - alle sammen. Unlink og så den trælse link igen - så virker det. Og wireless i Visual 3/ Hardware 7 giver et bedre signal end på en HW 6.2 / Visual 2. Det er Visual 3. Dimmer sidder alle i tavlen. De har alle virket, men at ha tilføjet nogle ekstra dimmere, så blev de gamle røde. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars1 Besvaret October 27, 2017 Rapporter Share Besvaret October 27, 2017 35 minutter siden, Skibums skrev: Det er Visual 3. Dimmer sidder alle i tavlen. De har alle virket, men at ha tilføjet nogle ekstra dimmere, så blev de gamle røde. Hvordan migrerede du dine wireless enheder fra Visual 2 til 3? Rebuild funktionen eller manuel unlink og relink? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Skibums Besvaret October 27, 2017 Forfatter Rapporter Share Besvaret October 27, 2017 2 timer siden, Lars1 skrev: Hvordan migrerede du dine wireless enheder fra Visual 2 til 3? Rebuild funktionen eller manuel unlink og relink? Det er ny installation, har kun været brugt/programmeret med vis 3 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars1 Besvaret October 27, 2017 Rapporter Share Besvaret October 27, 2017 Du kan jo prøve om rebuild funktionen kan løse problemet. Ellers er mit eneste gæt måden som du programer på. Hvis du f.eks. tager en ældre backup fra før du linkede de wireless enheder og bygger videre på den, så vil du skulle genlinke dine wireless enheder. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Skibums
Hvorfor bliver nogle af mine wireless dimmer markeret med rødt i link menuen efter upload, selvom de har virket
Link til kommentar
Del på andre sites
5 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts