Vi har IHC-systemet tilknyttet vores hjem. Jeg har til tider haft store udfordringer med at bruge en computer der kunne tilgå dette system.
Sidste gang krævede det en computer med Windows XP + Et kabel der kunne connecte fra IHC controleren, dérefter en omformer der blev konverteret til USB.
Jeg har fået smidt kablet og omformeren væk..
Jeg har brug for information hvordan jeg bedst muligt kommer i forbindelse med min IHC-tavle igen.
Hvilket hardware herunder kabler og computer kan jeg bruge?
Hvilket software vil det kræve? Er det nødvendigt med æld gammelt software?
Jeg bruger selv MAC-OS til dagligt men har intet imod at få fat i en computer m. Windows til at løse min udfordringer.
Spørgsmål
Asam Rashid
Hej
Vi har IHC-systemet tilknyttet vores hjem. Jeg har til tider haft store udfordringer med at bruge en computer der kunne tilgå dette system.
Sidste gang krævede det en computer med Windows XP + Et kabel der kunne connecte fra IHC controleren, dérefter en omformer der blev konverteret til USB.
Jeg har fået smidt kablet og omformeren væk..
Jeg har brug for information hvordan jeg bedst muligt kommer i forbindelse med min IHC-tavle igen.
Hvilket hardware herunder kabler og computer kan jeg bruge?
Hvilket software vil det kræve? Er det nødvendigt med æld gammelt software?
Jeg bruger selv MAC-OS til dagligt men har intet imod at få fat i en computer m. Windows til at løse min udfordringer.
@Kandersen: Har du nogle tips? :-)
Link til kommentar
Del på andre sites
27 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts