Jørgen Møllegaard Skrevet October 25, 2017 Rapporter Share Skrevet October 25, 2017 Lars 1 ved sikkert alt om det her: Kan man opdatere sin java til ovennævnte version og stadig tilgå Admin og service view. LK skriver “ sidste version” . Set i bakspejlets ulidelige klare lys venter jeg til der er Go fra nogle her i forum. / Jørgen. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars1 Besvaret October 25, 2017 Rapporter Share Besvaret October 25, 2017 Jeg har opdateret tråden Java problemer igen igen igen med Java 151. Såvidt jeg kan se er der ingen nye udfordringer i den. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jørgen Møllegaard Besvaret October 25, 2017 Forfatter Rapporter Share Besvaret October 25, 2017 Opgraderet og testet. No problem. Du ka’ bare det der. TAK. / Jørgen. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Jørgen Møllegaard
Lars 1 ved sikkert alt om det her: Kan man opdatere sin java til ovennævnte version og stadig tilgå Admin og service view.
LK skriver “ sidste version” . Set i bakspejlets ulidelige klare lys venter jeg til der er Go fra nogle her i forum.
/ Jørgen.
Link til kommentar
Del på andre sites
2 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts