Nicholai85 Skrevet October 23, 2017 Rapporter Share Skrevet October 23, 2017 Jeg tænkte jeg ville kode mit lys/alarm til at få lyset til at pulsere når alarmen går og selvfølgelig sende en sms til mig herom, så kan jeg altid selv slukke den på IHCremote. Men tager noget af udstyret skade af dette? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Bjarne Sørensen Besvaret October 24, 2017 Rapporter Share Besvaret October 24, 2017 Det kan du sagtens gøre. Hvis du har sparepærer og lysstofrør ville jeg udelade disse. Der er en FB til det du kan bruge. Alt mit lys blinker også ved alarm, både inde og ude. Jeg har en del Wireless dimmere, det har jeg lavet det som scenarie 0% og 100% så de også blinker med. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Nicholai85 Besvaret October 24, 2017 Forfatter Rapporter Share Besvaret October 24, 2017 Jeg har kun spots... Dog hovedsageligt 12v halogen og nogle led Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Kandersen Besvaret October 24, 2017 Rapporter Share Besvaret October 24, 2017 3 timer siden, Nicholai85 skrev: Jeg har kun spots... Dog hovedsageligt 12v halogen og nogle led Lige en kommentar til denne. Hvis du ligesom jeg, har et hav af 12 volt halogen spot, så kan lige præcis den funktion med at få lyset til at blinke godt blive en udfordring. Jeg har ikke forsøgt det endnu, men når jeg tænder for vores halogen, så går der omkring ½-1 sekund før de tænder. Alarm "blink med lyset" funktionen læser jeg er en 1 sekund blink on/off.. Dvs lyset kan dårlig nå at tænde, førend det skal slukke igen. Det kan der ikke være meget blink i Men som sagt, jeg har ikke forsøgt det endnu selv. Det er udelukkende en tanken jeg fik, da jeg opsatte alarmen for noget tid siden. Og det var egentlig meningen jeg ville undersøge det nærmere, eller hvorvidt man kan sætte frekvensen ned. Men så kom der sædvanligvis andre projekter forbi Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Nicholai85 Besvaret October 24, 2017 Forfatter Rapporter Share Besvaret October 24, 2017 Ja det nok rigtigt nok... Jeg har siddet og lavet en ringeklokke fb om for at se hvad der skete, og der kan jeg godt ændre intervallet, har dog ikke forsøgt om det virker i huset... Men i programmet virkede det fint... Jeg må prøve en af dagene når jeg får lidt tid.. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Nicholai85
Jeg tænkte jeg ville kode mit lys/alarm til at få lyset til at pulsere når alarmen går og selvfølgelig sende en sms til mig herom, så kan jeg altid selv slukke den på IHCremote.
Men tager noget af udstyret skade af dette?
Link til kommentar
Del på andre sites
4 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts