Kasper Sommer Skrevet October 19, 2017 Rapporter Share Skrevet October 19, 2017 Hej Mikkel, Jeg er ikke klar over om det rent faktisk er muligt eller om det er mit netværk der er udfordringer med. Når jeg starter en afspilning i alle rum vha. Captain oplever jeg at der er ekko i mellem rummene som om de ikke er startet på samme tid. Dette oplever jeg aldrig når jeg laver en gruppering i SONOS app og starter afspilning derfra. Derfor kunne det være fedt med mulighed for at lave en gruppe af enheder inden man afspiller. Gode råd og forslag modtages gerne. På forhånd tak. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikkel Skovgaard Besvaret October 24, 2017 Rapporter Share Besvaret October 24, 2017 Jeg er lige pt ved at se på Sonos delen og jeg overvejer at erstatte det med noget helt nyt som virker bedre. Med f.eks. pause modul Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars1 Besvaret October 24, 2017 Rapporter Share Besvaret October 24, 2017 4 timer siden, Mikkel Skovgaard skrev: Jeg er lige pt ved at se på Sonos delen og jeg overvejer at erstatte det med noget helt nyt som virker bedre. Med f.eks. pause modul Hvordan ser det ud med muligheden for logning af data med predefined interval, som f.eks. hvert 5 min.? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikkel Skovgaard Besvaret October 25, 2017 Rapporter Share Besvaret October 25, 2017 22 timer siden, Lars1 skrev: Hvordan ser det ud med muligheden for logning af data med predefined interval, som f.eks. hvert 5 min.? Det er ikke kommet med endnu Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikkel Skovgaard Besvaret January 28, 2018 Rapporter Share Besvaret January 28, 2018 Gruppering er kommet med i den nye version Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Szafranski Besvaret February 23, 2018 Rapporter Share Besvaret February 23, 2018 På 28/1/2018 at 06:27 , Mikkel Skovgaard skrev: Gruppering er kommet med i den nye version Er der ikke mulighed for, at hvis der spilles musik i køkkenet og man gerne vil høre samme musik i badeværelset, at man simpelthen kan koble sig på køkkenet (lave gruppe) uden at det påvirker musikken der allerede spiller l andre rum? Eller er det den der hedder start afspilning i? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikkel Skovgaard Besvaret February 24, 2018 Rapporter Share Besvaret February 24, 2018 20 timer siden, Szafranski skrev: Er der ikke mulighed for, at hvis der spilles musik i køkkenet og man gerne vil høre samme musik i badeværelset, at man simpelthen kan koble sig på køkkenet (lave gruppe) uden at det påvirker musikken der allerede spiller l andre rum? Eller er det den der hedder start afspilning i? Det er svært fordi lige pludselig skal man kunne lave små programmering/makro. Og Sonos er ikke så åben og nemt Jeg undersøger det lige Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts