Finn Myrhøj Nielsen Skrevet October 18, 2017 Rapporter Share Skrevet October 18, 2017 Hej. Jeg har en IHC controller HW 6.1, Firmware V. 2.7.132. Der har jeg tidligere haft problemer med "service view" via USB efter Java opdatering. Der fik jeg hjælp her i forummet. Nu er det galt igen, efter opdatering til Java v.8, update 151. Sidste gang skulle jeg ændre noget i Java, men jeg kan ikke huske hvad det var. Jeg er novice på IHC og PC, så et eventuelt svar skal helst pensles lidt ud. Jeg kan jo se i andre tråde, at der bruges udtryk jeg slet ikke kender. På forhånd tak. Finn Myrhøj Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars1 Besvaret October 18, 2017 Rapporter Share Besvaret October 18, 2017 Søg efter tråden Java problemer igen igen igen. Der står alle kendte problemer beskrevet. Update 151 er ikke beskrevet der endnu, men Java updates har det med at rulle workarounds tilbage, så find det problem som passer til de fejl du ser og prøv den workaround. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Finn Myrhøj Nielsen Besvaret October 20, 2017 Forfatter Rapporter Share Besvaret October 20, 2017 Hej og tak. Nu skrev jeg jo at jeg er novice på PC området, så jeg har brug for lidt mere hjælp. Jeg har hentet den sidste nye firmware, 2.7.220, men den kommer som en FWF fil. Er det den, jeg skal installere, eller skal den pakkes ud, og i så fald hvordan? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars1 Besvaret October 20, 2017 Rapporter Share Besvaret October 20, 2017 Du skal installer firmware 2.7.199 før du opgrader til 2.7.220. Medmindre du har temp. sensor i din installation vil jeg ikke gå højre end 2.7.199. Den synes at være mere stabil end 2.7.220. Firmwaren uploades til controlleren via firmware loaderen, som er installeret på din PC samme med Visual. Firmwaren kan kun uploades via USB. Du kan læse mere firmware updates ved at kigge i hjælpe filen. Den kan du finde under hjælp i Visual Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts