MekTrik Skrevet November 23, 2008 Rapporter Share Skrevet November 23, 2008 heyhar købt en controller med viewernogle som kan hjælpe mig i gang med at bruge vieweren?? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Rasmus Agdestein Besvaret November 23, 2008 Rapporter Share Besvaret November 23, 2008 Har du ændret nogle opsætninger direkte (via usb) i controlleren. Du skal her lave opsætningen til viewer så du kan forbinde til den via netværk. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 MekTrik Besvaret November 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 23, 2008 nej har ik gjort noget ved ik hvor jeg skal begynde Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Rasmus Agdestein Besvaret November 24, 2008 Rapporter Share Besvaret November 24, 2008 Har du installeret programmeringsværktøjet på din pc?Ellers kan det findes her:http://www.lk.dk/public/s_gen1.asp?what=tekst&sideid=920 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 MekTrik Besvaret November 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 24, 2008 ja har inst hele den d som er med...har haft den alm controller før... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Rasmus Agdestein Besvaret November 24, 2008 Rapporter Share Besvaret November 24, 2008 Hvis du går ind på LK's hjemmeside der hvor programmet ligger er der også en manual.ca på side 120 er en rimelig god vejledning i hvordan man sætter systemet op. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 MekTrik Besvaret November 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 25, 2008 har du evt et link??? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Mikis Besvaret November 25, 2008 Rapporter Share Besvaret November 25, 2008 læs tidligere i tråden Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
MekTrik
heyhar købt en controller med viewernogle som kan hjælpe mig i gang med at bruge vieweren??
Link til kommentar
Del på andre sites
7 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts