Nicholai85 Skrevet October 18, 2017 Rapporter Share Skrevet October 18, 2017 Det meget lækkert de har lavet så man kan smide den på trådløs via dongle.... Meeen hvor søren kan jeg finde en tl-wn725n v2 henne... Alle dem jeg kan finde er version 1.. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Nicholai85 Besvaret October 19, 2017 Forfatter Rapporter Share Besvaret October 19, 2017 Efter samtale med Schneider Elektronik forsøger jeg at købe tl-wn725n dog uden V2 og ser om det virker, da der ingen af de steder der har dem til salg der ved noget om deres produkter desværre. Jeg vender tilbage så snart det forsøgt, så tråden kan blive afsluttet Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Nicholai85 Besvaret October 20, 2017 Forfatter Rapporter Share Besvaret October 20, 2017 Den wifi dongle jeg fik hjem efter at have købt en tilfælding TL-wn725n var heldigvis en V2. indtil videre i DK findes der både V1 og V2, forskellen på dem visuelt kan du se på klistermærket på kassen hvor der står V2 hvis det er version 2, eller på usb donglen vil en version 1 ved siden af C.E. være mærket med en rundt cirkel med et udråbstegn inde i, hvor der på V2 ved siden af C.E. mærket vil stå 1588. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 mak73 Besvaret January 31, 2019 Rapporter Share Besvaret January 31, 2019 Jeg kan bekræfte nu at TL-WN725N V3 også virker godt. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Mikkel Skovgaard Besvaret February 1, 2019 Rapporter Share Besvaret February 1, 2019 Jeg har ikke haft held til at få min til at virke. Kan nogen af jer smide et link Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Nicholai85
Det meget lækkert de har lavet så man kan smide den på trådløs via dongle.... Meeen hvor søren kan jeg finde en tl-wn725n v2 henne... Alle dem jeg kan finde er version 1..
Link til kommentar
Del på andre sites
4 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts