Hop til indhold

Faste porte

Bjqrn
 Share

Recommended Posts

Hej 

Kan det passe at man er tvunget til at bruge port 443 og 80 hvis man vil forbinde til sin controller på et lokal netværk?, hvis jeg ændre en af dem vil browser ikke tilgå controller, skal der laves noget andet opsætning hvis man vil ændre de 2 porte til noget andet ?

Mvh Bjqrn 

Link til kommentar
Del på andre sites

23 minutter siden, Bjqrn skrev:

Hej 

Kan det passe at man er tvunget til at bruge port 443 og 80 hvis man vil forbinde til sin controller på et lokal netværk?, hvis jeg ændre en af dem vil browser ikke tilgå controller, skal der laves noget andet opsætning hvis man vil ændre de 2 porte til noget andet ?

Mvh Bjqrn 

Jeg har ingen problemer her. Men måske er det din Java som spørger, hvis du har haft gemt dine tidligere trusted links med de oprindelige porte.

Link til kommentar
Del på andre sites

7 timer siden, Bjqrn skrev:

Hvilken URL bruger du efter du har ændret portene?

Har du en FW eller router mellem din PC og IHC controller?

Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, Thomas skrev:

Du kan ikke nøjes med at skrive ip adressen hvis du ændre porten til noget andet end 80.  Så skal du skrive port nummer efter ip adresse. Feks 192.168.1.3:300 hvis porten er ændret til 300. Tror ikke du skal begynde at ændre port 443

Du kan sagtens ændre SSL porten til noget andet end 443. Du skal bare huske at skrive https: i starten af URL'en, og slutte af med :<port nr>

Link til kommentar
Del på andre sites

Share

• Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok