Joakims Skrevet October 1, 2017 Rapporter Share Skrevet October 1, 2017 Min IHC controller, se billedet nedenfor, begynder at opføre sig mærkeligt. Jeg leder efter en IHC controller, som jeg kan bruge i stedet for min defekte. Jeg bruger IHC win 1.32 med firmware 0.1.5. Er der nogen der kan hjælpe mig med dette? Med venlig hilsen Joakim Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bjarne Sørensen Besvaret October 1, 2017 Rapporter Share Besvaret October 1, 2017 Hej Joakim. Jeg har en controller liggende. En LK IHC Visual 1. Du har den norske udgave af den, men det er samme indmad. Jeg tænkte 500 kr. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
nicolai1354922298 Besvaret October 3, 2017 Rapporter Share Besvaret October 3, 2017 jeg har 5 hvis du mangler. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Morten Larsen Besvaret January 10, 2018 Rapporter Share Besvaret January 10, 2018 Hej Nicolai, Jeg kunne godt bruge en IHC Visual 1 Controller der virker som den skal - hvad skal du have for en ? Mvh Morten Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts