Maxp Skrevet October 1, 2017 Rapporter Share Skrevet October 1, 2017 Hej Jeg vil gerne prøve at programmer min IHC eller bare lege lidt med det. hvad for et kabel skal jeg have og skal jeg have et software på min Pc Hilsen Max Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret October 1, 2017 Rapporter Share Besvaret October 1, 2017 Hej Max og velkommen til ihc-user.dk Når du skriver rs232 er det en af de gamle controllere, og alt efter hvilken skal man benytte den rigtige software. Den henter du på LK' hjemmeside. Mht til kabel så skal du nok også have fat i en USB-rs232 adapter. Du finder en beskrivelse og billeder af de forskellige controllere i downloadsektionen, så kan du se hvilken det er du har og få fat i den rigtige software. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Maxp
Hej
Jeg vil gerne prøve at programmer min IHC eller bare lege lidt med det. hvad for et kabel skal jeg have og skal jeg have et software på min Pc
Hilsen Max
Link til kommentar
Del på andre sites
1 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts