Jan Nyholm Sørensen Skrevet September 30, 2017 Rapporter Share Skrevet September 30, 2017 Ny og uåbnet IHC visual 3 sælges. 5000kr Bjarne Sørensen 1 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars1 Besvaret September 30, 2017 Rapporter Share Besvaret September 30, 2017 Det var hurtigt du blev træt af den. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Jacobsen Besvaret September 30, 2017 Rapporter Share Besvaret September 30, 2017 Hvis den er uabnet kan han nok ikke være nået dertil hvor han blev træt af den, men nok mere fordi den er "i overskud" af en eller anden grund. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Peter Holm Larsen Besvaret October 1, 2017 Rapporter Share Besvaret October 1, 2017 Kan jo være han går tilbage til Visual 2 ! ........ Kunne være rigtigt iteresseret at høre om Jan køre videre med Visual 2. Vil i så fald så blot igen fremhæve vigtigheden af ikke at opgradere programfilen til Visual 3 eller i det mindste beholde en backup af programfilen i Visual 2. Han kan jo sagtens have købt Visual 3 og så været begyndt at programmere softwaren til den, som kan hentes på nettet. Men Jan, hvilken controller har du i dag? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jan Nyholm Sørensen Besvaret October 1, 2017 Forfatter Rapporter Share Besvaret October 1, 2017 Jeg er ked af at skuffe jer, men jeg kører med Visual 3 og er tilfreds Jeg har dog fået denne i overskud; da vi var to som åbenbart købte ind til det samme byggeprojekt Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars1 Besvaret October 1, 2017 Rapporter Share Besvaret October 1, 2017 7 timer siden, Peter Holm Larsen skrev: Kan jo være han går tilbage til Visual 2 ! ........ Kunne være rigtigt iteresseret at høre om Jan køre videre med Visual 2. Vil i så fald så blot igen fremhæve vigtigheden af ikke at opgradere programfilen til Visual 3 eller i det mindste beholde en backup af programfilen i Visual 2. Han kan jo sagtens have købt Visual 3 og så været begyndt at programmere softwaren til den, som kan hentes på nettet. Men Jan, hvilken controller har du i dag? Stop nu det ævl med at gå tilbage til Visual 2. Der er ingen udover dig, som kan finde på at gå tilbage til Visual 2 når de først har brugt tid på at erstatte deres Visual 2 controller med en Visual 3. Indtil du rent faktisk har byttet din Visual 2 controller ud med en Visual 3 controller, vil du altid kunne hente en ny kopi af dit aktuelle IHC program i Visual 2 format i din Visual 2 controller. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars1 Besvaret October 1, 2017 Rapporter Share Besvaret October 1, 2017 6 timer siden, Jan Nyholm Sørensen skrev: Jeg er ked af at skuffe jer, men jeg kører med Visual 3 og er tilfreds Jeg har dog fået denne i overskud; da vi var to som åbenbart købte ind til det samme byggeprojekt Kan du ikke bare levere den tilbage. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Peter Holm Larsen Besvaret October 1, 2017 Rapporter Share Besvaret October 1, 2017 8 timer siden, Lars1 skrev: Kan du ikke bare levere den tilbage. Som oftest kan man sagtens levere controlleren tilbage - så prøv evt det. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
blefuscu Besvaret October 5, 2017 Rapporter Share Besvaret October 5, 2017 Jeg er tvunget til at opgradere min HW 6.1 grundet det kendte kompatibilitet issue - er din 3'er stadig til salg og hvad med evt. garanti? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Peter Holm Larsen Besvaret October 8, 2017 Rapporter Share Besvaret October 8, 2017 Er det kun controlleren I fik købt dobbelt ind af -- eller har du også andre komponenter til salg? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts