Jeg har opdateret min tlf til IOS 11 og kan ikke komme på appen. så var jeg forbi LK`s side og finder dette skriv.
Jeg har en IHC Visual 2, 6.1 controller kan det virklig passe at jeg skal købe en ny controller hvis jeg ønsker at bruge appen.
ligeledes har jeg opdateret firmwaren til 2.7.220 samt midt java på pc´en. Nu kan jeg ikke komme ind via USB/ip add. den fortæller at den ikke kan åbne applikationen
Er der nogen der kan hjælpe mig med hvad jeg skal gøre ?
PFT.
Brian Hansen
Vigtig information vedr. iOS 11 og LK IHC®
I forbindelse med at Apple lancerer iOS 11 tirsdag den 19.09.2017, skal du være opmærksom på at Apple har hævet deres krav til sikker forbindelse. Dette kan resultere i at din app ikke vil forbinde med din IHC Controller, efter at du har opdateret dine enheder med iOS11.
Løsning:
For at genskabe sikker forbindelse imellem app ( IHC Remote / IHC Tablet ) og IHC Controller kræves det at IHC Controllerens firmware opdateres til seneste version.
IHC Controller type samt seneste firmware versioner:
Supporterer IKKE iOS 11
IHC Visual 2, 6.1 controller ( 2006 – 2011 )
Hardwaren supporterer ikke de nye krav til sikker forbindelse.
Spørgsmål
Brian Hansen
Hej
Jeg har opdateret min tlf til IOS 11 og kan ikke komme på appen. så var jeg forbi LK`s side og finder dette skriv.
Jeg har en IHC Visual 2, 6.1 controller kan det virklig passe at jeg skal købe en ny controller hvis jeg ønsker at bruge appen.
ligeledes har jeg opdateret firmwaren til 2.7.220 samt midt java på pc´en. Nu kan jeg ikke komme ind via USB/ip add. den fortæller at den ikke kan åbne applikationen
Er der nogen der kan hjælpe mig med hvad jeg skal gøre ?
PFT.
Brian Hansen
Vigtig information vedr. iOS 11 og LK IHC®
I forbindelse med at Apple lancerer iOS 11 tirsdag den 19.09.2017, skal du være opmærksom på at Apple har hævet deres krav til sikker forbindelse. Dette kan resultere i at din app ikke vil forbinde med din IHC Controller, efter at du har opdateret dine enheder med iOS11.
Løsning:
For at genskabe sikker forbindelse imellem app ( IHC Remote / IHC Tablet ) og IHC Controller kræves det at IHC Controllerens firmware opdateres til seneste version.
IHC Controller type samt seneste firmware versioner:
Supporterer IKKE iOS 11
IHC Visual 2, 6.1 controller ( 2006 – 2011 )
Hardwaren supporterer ikke de nye krav til sikker forbindelse.
Link til kommentar
Del på andre sites
Top Posters For This Question
18
7
13
18
Popular Days
Oct 16
11
Oct 12
10
Oct 15
9
Oct 26
8
Top Posters For This Question
Lars1 18 posts
Brian Hansen 7 posts
Tiago Britici 13 posts
Kandersen 18 posts
Popular Days
Oct 16 2017
11 posts
Oct 12 2017
10 posts
Oct 15 2017
9 posts
Oct 26 2017
8 posts
Popular Posts
Jimmi
Jeg har en kunde med en hw 6.1 controller der på en eller anden måde har fået opdateret til 2.8.4 og controlleren fungere med ios 11. Og den virker som den skal. Jeg har ændret lavet en masse ændringe
Posted Images
89 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts