cs Skrevet September 28, 2017 Rapporter Share Skrevet September 28, 2017 Bemærk genstartsintervallet.. Hvor stabilt køre i andres ? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Kandersen Besvaret September 28, 2017 Rapporter Share Besvaret September 28, 2017 Hvis du hentyder til at controlleren selv genstarter, så har jeg ikke oplevet det siden december 2016. Men jeg har selv genstartet den et par gange. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Bjarne Sørensen Besvaret September 29, 2017 Rapporter Share Besvaret September 29, 2017 Min 6.1 genstartede hver uge ca. Men mig 6.2 har jeg aldrig set genstarte. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 EjvindHald Besvaret September 29, 2017 Rapporter Share Besvaret September 29, 2017 Du kører firmware 2.7.199, og den kunne jeg holde en hw 6.1 kørende på uden genstart i mindst 100 dage. Snarere 200 som du har. Men da jeg opgraderede til 2.7.220 kom der spontane genstarter ca. en gang om ugen, så jeg lagde 2.7.199 på igen. Nu benytter jeg hw 7.1 og har indtil nu ikke haft nogen spontane genstarter. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
cs
Bemærk genstartsintervallet..
Hvor stabilt køre i andres ?
Link til kommentar
Del på andre sites
3 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts