Thomas Mølgaard Hansen Skrevet September 27, 2017 Rapporter Share Skrevet September 27, 2017 Jeg har problemer med at logge på webserveren på controlleren. Hvis jeg laver en port scan på controllerens IP kan jeg ikke se at port 80 er aktiv. Er der nogen der har en "reset" firmware som jeg evt. kan indlæse som gendanner controlleren til fabriksindstilling? HW 6.1 Venlig hilsen Thomas Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Kandersen Besvaret September 27, 2017 Rapporter Share Besvaret September 27, 2017 2 timer siden, Thomas Mølgaard Hansen skrev: Jeg har problemer med at logge på webserveren på controlleren. Hvis jeg laver en port scan på controllerens IP kan jeg ikke se at port 80 er aktiv. Er der nogen der har en "reset" firmware som jeg evt. kan indlæse som gendanner controlleren til fabriksindstilling? HW 6.1 Venlig hilsen Thomas Den ligger under download. Findes nemmeste under Most Dowloaded Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Esben Uth Besvaret September 28, 2017 Rapporter Share Besvaret September 28, 2017 Har det virket før, og er adgangen aktiveret inde fra administrator via usb ? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Thomas Mølgaard Hansen Besvaret September 28, 2017 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 28, 2017 Jeg fandt ud af at web porten var 8081 og kunne derfor ikke tilgå den via port 80 som webbrowser åbner som standard.. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Thomas Mølgaard Hansen
Jeg har problemer med at logge på webserveren på controlleren. Hvis jeg laver en port scan på controllerens IP kan jeg ikke se at port 80 er aktiv.
Er der nogen der har en "reset" firmware som jeg evt. kan indlæse som gendanner controlleren til fabriksindstilling?
HW 6.1
Venlig hilsen
Thomas
Link til kommentar
Del på andre sites
3 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts